1.

بررسی رابطه بین سبک‌های والدینی با از خودبیگانگی نوجوانان (مطالعه موردی دانش آموزان دبیرستانی دختر و پسر شهر شیراز درسال 91-1390)

صفحه 1-22
بیژن خواجه نوری؛ صادق پناهی نسب؛ صدیقه جهانبازیان؛ اسماعیل دامیار

2.

بررسی مقایسه‌ای زنان و مردان جوان شهرستان نهاوند در ارتباط با میزان و ابعاد(عینی- ذهنی) طرد اجتماعی

صفحه 23-42
علی اکبر تاج مزینانی؛ فاطمه خرم آبادی

3.

بررسی عوامل اجتماعی موثر بر سرقت در شهر گرگان

صفحه 43-66
عبدالرضا ادهمی؛ زینب تجری

4.

مهارت‌های اجتماعی مدیریت بازاریابی بر دستیابی به موفقیت در بازاریابی بین‌الملل؛ شرکت‌های پخش محصولات لبنیات در استان خراسان شمالی

صفحه 67-86
امید امیرگونه زاده

5.

بررسی عوامل اجتماعی مرتبط با مشارکت زنان روستایی در امور خانوادگی و اجتماعی (نمونه موردی: زنان متأهل روستاهای شهرستان کرمانشاه)

صفحه 87-108
نوذر قنبری؛ علی سلیمیان؛ فوزیه کیمیایی؛ مهرداد ورناصری

6.

بررسی ارتباط بین ابعاد مختلف دینداری و سلامت اجتماعی دانش‌آموزان (نمونه مورد مطالعه دانش‌آموزان دبیرستان‌های شهر دهاقان)

صفحه 109-128
زهرا علی زاده؛ زینب اکبری؛ الهام صالحی مبارکه؛ افسانه واحدی دهکردی

7.

نقش حمایت اجتماعی در فرایند اکتساب خبرگی ورزشکاران سطوح ملی و بین‌المللی

صفحه 129-138
ستاره دینلی؛ رخساره بادامی

8.

تحلیل و بررسی رابطه ابعاد سرمایه فرهنگی و هویت ملی جوانان (نمونه مورد مطالعه: جوانان 18 تا 29 سال شهر کرمانشاه)

صفحه 139-166
هابیل حیدرخانی؛ منصور حقیقتیان؛ احمد آذین؛ رضا اسماعیلی

9.

بررسی رابطه عوامل جامعه‌شناختی با تمایل به مهاجرت در شهرستان مسجد سلیمان (مورد مطالعه: روستاهای شهرستان مسجد سلیمان)

صفحه 167-188
محمود یعقوبی دوست؛ آمنه فتحعلی پور

10.

بررسی جامعه شناختی عوامل موثر بر هویت اجتماعی (مطالعه موردی دانشجویان دختر دانشگاه پیام‌نور شهر آبدانان)

صفحه 189-210
جابر مولایی؛ مهری مرادخانی

11.

بررسی جامعه‌شناختی تاثیر طبقه اقتصادی و اجتماعی بر نظام ارزشی زنان شهر اصفهان

صفحه 211-240
آیت اله بختیاری فر

12.

پیشایندهای تاثیر مدیریت منابع انسانی الکترونیک با رهبری دانش (مورد مطالعه: سازمان امور مالیاتی قزوین)

صفحه 241-258
نسرین داروغه

13.

بررسی راهکارهای ارتقا نقش و مشارکت شهروندان در بهبود ارائه خدمات جایگاه سوخت مطالعه موردی خراسان شمالی

صفحه 259-272
عباس کاظمی؛ وحید ثانوی گروسیان

14.

مطالعه ارتباط کیفیت خدمات اجتماعی بر ارزش ویژه نام تجاری از دیدگاه جامعه مصرف کنندگان در صنعت هتلداران شیروان

صفحه 273-286
میلاد رِئیسی‌زاده؛ اصغر میرفردی؛ آرمان حیدری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب