1.

تحلیل بهبود قابلیت های زنجیره تامین و دستیابی به چابکی سازمان از طریق ارتقای توانمندی های فناوری اطلاعات در صنعت (مطالعه موردی :صنعت لوازم خانگی)

صفحه 9-24
پیمان برزگر کلیجی؛ حسنعلی آقاجانی

2.

گروه بندی شاخص‌های ارزش برند در صنعت خودرو ایران

صفحه 25-48
مهسا کربلایی حسن؛ حسین وظیفه دوست؛ کریم; حمدی

3.

ارائه الگویی برای تحلیل عوامل موثر بر کیفیت مدیریت در صنعت بانکداری

صفحه 49-77
مسعود براتی؛ مهران ضیاییان؛ هاجر هادیان

4.

تحلیل نقش نوآوری و خودکارآمدی کارآفرینی در اثرگذاری سرمایه های انسانی بر عملکرد سازمانی (مورد مطالعه :شرکت آب و فاضلاب استان تهران)

صفحه 79-99
رقیه میرعطاالهی علیا؛ سید احمد شایان نیا

5.

واکاوی عوامل استراتژیک مؤثر در کسب و کار بر پویایی رقابتی با نقش واسطه‌ای مشتری‌مداری در شرکت‌های بازرگانی استان اردبیل

صفحه 101-127
احد نوروززاده

6.

ارائه چارچوبی برای شناسایی عوامل مؤثر بر عملکرد کسب‌ وکارهای فعال در گردشگری با رویکرد معنوی

صفحه 129-155
مهناز شجاعی آرا؛ محمد حسن ملکی؛ محمد مهدی رحیمیان اصل


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب