1.

استخراج تداعیات و ترسیم نقشه‌ی ذهنی مشتریان شرکت ایران‌ خودرو با استفاده از تکنیک زیمت

صفحه 9-36
مریم درویشی؛ سامان عزیزی؛ جابر محمدموسایی

2.

شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر توانمندی های پلتفرم های فناورانه

صفحه 35-62
سید رسول حسینی؛ تورج صادقی؛ علی حسین زاده؛ ساحل فرخیان

3.

تأثیر آموزش کارآفرینی مبتنی بر عمل بر رفتارکارآفرینانه با توجه به نقش میانجی قصد کارآفرینی و جهت‌گیری کارآفرینانه

صفحه 63-89
مژده قنبری؛ مریم رحمتی

4.

تأثیر بازاریابی خدمات، تبلیغات و فناوری اطلاعات بر جذب مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی استراتژی کسب‌وکار (موردمطالعه: بیمه رازی در استان چهارمحال و بختیاری)

صفحه 91-118
زهرا دشت لعلی؛ آیت ا... محمدی

5.

تاثیر انحراف استراتژیک بر نگهداشت وجه نقد شرکت

صفحه 119-140
یونس بادآورنهندی؛ شهلا عباس زاده؛ المیرا شهامی فر

6.

تعیین تاثیر هویت حرفه ای بر رضایت شغلی با نقش میانجی درگیری شغلی در بین کارکنان سازمان ثبت اسناد و املاک

صفحه 141-164
وحید فتاحی سرند؛ آرزو صادق پور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب