1.

بررسی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک در رفتارهای بازاریابی با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی در شرکت گاز گلستان

صفحه 1-15
نظاره کرد؛ پرویز سعیدی؛ روح اله سمیعی؛ سامره شجاعی

2.

عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری: بررسی نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری و تعدیلگر تصویر برند

صفحه 16-27
احسان صفائی؛ سید مرتضی غیور باغبانی؛ مرتضی رجوعی؛ تکتم پیش فنگ

3.

رابطه بین تصویر ذهنی فروشگاه و کیفیت خدمات، ارزش درک شده و قصد خرید مشتریان

صفحه 28-42
ریحانه خیزاب؛ محمدرضا حسینی؛ زینب منتظری

4.

تاثیر بازاریابی حسی بر وفاداری مشتریان در صنعت برندهای پوشاک ایرانی: با تاکید بر آمیخته بازاریابی حسی

صفحه 43-59
محمد هادی عسگری؛ مهران فاضلی ویسری

5.

تاثیر فعالیت‌های رسانه‌های اجتماعی بر ارزش ویژه برند کالای خواب نساجی بروجرد

صفحه 60-73
پیمان ولی پور؛ پروین رحمانپور

6.

واکاوی و تبیین نقش مدیریت دانش بر بهبود فروش محصولات دارویی با میانجی گری بازاریابی تجربی(مطالعه موردی: شرکت تولیددارو)

صفحه 74-89
حسین خورشیدوند؛ منصور ترکیان تبار؛ فرزاد آسایش

7.

ارائه مدل جذب مشتریان در بازاریابی دیجیتال مبتنی بر محرک‌های دیداری رویکرد داده بنیاد کلاسیک

صفحه 90-111
بهمن ناروئی؛ حسین حکیم پور؛ مهدی محمودزاده واشان؛ محمد محمدی

8.

تعیین سطح نهایی کلیه عوامل موثر بر توسعه همکاری‌های حمل و نقل، گمرک و ترانزیت ایران باسایر کشورها

صفحه 112-130
فریدون امیدی؛ بهزاد جعفری؛ قاسم رکابدار


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب