1.

بخش‌بندی بازار گردشگری داخلی شهر اصفهان بر اساس انگیزه‌های سفر به عنوان ابزاری برای مدیریت گردشگری شهری

صفحه 1-24
بهرام رنجبریان؛ محمد غفاری؛ سعید فتحی

2.

بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی بانوان جوان و مشارکت آنان در فعالیت‌های ورزشی در شهر یزد

صفحه 25-50
محمدتقی ایمان؛ زهراالسادات بنی فاطمه

3.

بررسی رابطه میان سرمایه اجتماعی و کیفیت زندگی (مطالعه موردی: منطقه 16 شهر تهران)

صفحه 51-74
مهرداد نوابخش؛ نسیم ثانوی

4.

بررسی جامعه‌شناختی رفتارهای تخریبی (وندالیسم) و رابطه آن با سرمایه اجتماعی در خانواده و مدرسه در دبیرستان‌های پسرانه شهر نورآباد لرستان

صفحه 75-110
مسعود گلچین؛ علی حیدر حیدری

5.

بررسی عوامل اجتماعی مؤثر بر پدیده مزاحمت جنسی زنان در شهر اصفهان

صفحه 111-130
سیدعلی هاشمیانفر؛ منصور حقیقتیان؛ زهرا گلستان

6.

تحلیل بحران هویت قومی در ایران در بستر جهانی‌شدن و فضای مجازی با رویکرد علم پایداری

صفحه 131-160
ابراهیم انصاری؛ سیدعلی هاشمیان فر؛ حسین رضایی امینلویی

7.

شناخت میزان گرایش جوانان به معنویت‌های نوظهور و عوامل اجتماعی تأثیرگذار بر آن (دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال)

صفحه 161-190
حمید پوریوسفی؛ مقصود فراستخواه؛ فاطمه تشکر

8.

بررسی عوامل اجتماعی و جمعیتی مرتبط با گرایش دانشجویان به ارزش‌های انقلاب اسلامی (دانشجویان دانشگاه‌های آزاد و پیام نور شهر گیلان غرب)

صفحه 191-212
احمد آذین؛ هابیل حیدرخانی؛ حسن الهیان؛ منوچهر رشادی

9.

تبیین جامعه‌شناختی میزان و انواع دینداری مردم شهر بروجن

صفحه 113-242
حسینعلی قجری؛ مریم داوطلب بروجنی

10.

عوامل جامعه‌شناختی موثر بر انگیزش کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر

صفحه 243-262
امیرعلی درستی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب