1.

اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر خودتنظیمی تحصیلی و ابراز وجود دانش‌آموزان دختر

صفحه 13-38
ماهک نقی زاده علمداری؛ سعید نجارپور استادی

2.

اثربخشی آموزش توانمندسازی شغلی مبتنی بر الگوی چند محوری بر بهبود اشتیاق شغلی زنان سرپرست خانواده شهر تهران

صفحه 39-62
عبدالله شفیع آبادی؛ عارف محمدی؛ اعظم فتاحی اندبیل

3.

نقش ارضای نیازهای اساسی روانشناختی و جهت‌گیری هدف در پیش‌بینی اشتیاق تحصیلی دانشجویان

صفحه 63-82
فاطمه شریعتی؛ علی زینالی

4.

مدل ساختاری نقش واسطه‌ای تنظیم هیجان منفی در رابطه بین طرحواره‌های ناسازگار اولیه با تجربه آشفتگی روانشناختی نوجوانان

صفحه 83-104
سیما عبدزاده؛ معصومه آزموده؛ محمدآزاد عبدالله پور؛ شعله لیوارجانی

5.

نقش سبک‌های اسنادی و تربیتی در پیش‌بینی اختلال سلوک با واسطه‌گری کارکرد اجرائی در دانش‌آموزان مقطع اول متوسطه

صفحه 105-126
ندا حسینلو؛ مهران سلیمانی؛ رضاقربان جهرمی

6.

ساختار عاملی تأییدی و ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه خطر ترک تحصیل دانش‌آموزان(SDS)

صفحه 127-150
محبوبه موسیوند؛ محمدجواد بگیان کوله مرزی؛ مسلم قبادیان؛ مریم حقانی

7.

شناسایی عوامل مؤثر بر یادگیری ریاضی دانش‌آموزان به کمک فراترکیب و نظرات متخصصین آموزش ریاضی

صفحه 151-175
محمد علی پور فتحکوهی؛ محمد حسن بهزادی؛ حمید رسولی؛ احمد شاهورانی سمنانی

8.

مدل رابطه علی مؤلفه‌های خودکارآمدی هیجانی با اضطراب امتحان با نقش واسطه‌ای عاطفه مثبت و منفی در دانشجویان دختر و پسر

صفحه 177-200
کریم سواری؛ فاطمه فرزادی؛ احمد مرادی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب