1.

مقایسه میزان ماندگاری آموزش مبتنی بر رابطه والد کودک با آموزش مدیریت والدین بر بهبود روابط والد کودک(موردمطالعه: کودکان با اختلال نافرمانی مقابله ‏ای)

رحیم سلگی؛ فریبرز باقری؛ حسن احدی

2.

آسیب شناسی مسئولیت پذیری دانش آموزان مدارس دوره ابتدایی

غلامرضا رئیسی خیرآبادی؛ فریبا کریمی؛ نرگس سعیدیان

3.

مدل مولفه های روانشناختی محیط یادگیری با تاکید بر حس تعلق، امنیت روان و روابط همسالان در راستای ایجاد فضایی کیفیت محور

صاحبه ایزدپناه؛ حمید ماجدی؛ حسین ذبیحی

4.

تبیین و اعتبارسنجی شاخص ارزشیابی برنامه درسی کوانتومی (مطالعه موردی: رشته‌ی آموزش ابتدایی، دانشگاه فرهنگیان)

فاطمه زینالی؛ رقیه وحدت؛ سید عبداله حجتی

5.

رفتارهای وندالیسمی دانش‌آموزی در ایران (فراتحلیل پژوهش‌های سال‌های 1378 تا 1399)

سیدعلی میرلوحی؛ طاها عشایری؛ طاهره جهان پرور؛ مریم امین

6.

ارتباط بین هویت مذهبی و عوامل نسبیت با میزان اعتماد به نفس دانشجویان رشته زبان انگلیسی

غلامرضا کاظمی؛ قاسم مدرسی؛ سید جمال عطاری

7.

نقش میانجیگری تحمل ناپذیری بلاتکلیفی در رابطه بین نظریه های ضمنی هوش و رفتارهای خودشکن تحصیلی

سید مهدی سرکشیکیان؛ نرگس باباخانی؛ نسرین باقری

8.

شناسایی و الویت‌بندی مولفه‌های رفتار شهروندی سایبری، تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات و عدالت آموزشی در نظام آموزشی و ارتباط آنها با یکدیگر

حمید ولی اللهی رودباری؛ عصمت رسولی؛ لادن سلیمی

9.

تأثیر هوش‌ هیجانی و سازمانی بر کارآفرینی دانشگاهی

فرهاد نورایی؛ محمد صالحی؛ ترانه عنایتی

10.

طراحی الگوی سیاست گذاری تربیتی در آموزش و پرورش با تأکید بر نهاد خانواده

محدثه فدائی؛ محمود مهرمحمدی؛ سیدرضا صالحی امیری؛ محمدمهدی ذوالفقارزاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب