1.

تاثیر تربیت دینی مقطع ابتدایی مبتنی بر رویکرد محتوایی(p4c) بر تمایزیافتگی دانش آموزان مقطع ابتدایی

زینب اجلالی؛ حسین مومنی مهموئی؛ مرضیه عالی

2.

شناسایی و اولویت بندی فازی چالش های آموزش مجازی در دوره پیش دبستانی در دوران کرونا و پساکرونا

حسین چهارباشلو؛ مهدیه آبگون

3.

بررسی عوامل موثر بر افت تحصیلی دانش آموزان متوسطه شهر ایلام و ارائه راهکارهایی برای پیشگیری از آن

زهرا رضایی نسب؛ سردار فتوحی

4.

بررسی مولفه‌های هوش هیجانی در برنامه‌درسی مطالعات اجتماعی با تاکید بر رویکرد مساله‌محوری

سودابه خلیلی؛ رضا معصومی نژاد

5.

تحلیل محتوای کتاب فارسی چهارم ابتدایی مبتنی بر هوش موفق

معصومه سوری؛ فرامرز سهرابی اسمرود؛ کامران شیوندی چلیچه؛ مهدی عرب زاده

6.

تحلیل کانونی رابطه‌ی راهبردهای انضباطی معلمان و ابعاد مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان ابتدایی

آمنه عالی؛ لیلا محمدی

7.

شناسایی ابعاد رهبری حرفه ای مراکز پیش دبستانی به شیوه فراترکیب

رضوان فضل الهی؛ جواد کیهان

8.

شناسایی و اعتباربخشی مولفه های آموزش مهارت‌های فراشناختی بر مبنای تفکر کوانتومی به دانشجومعلمان

اعظم کریمی؛ عباس قلتاش؛ علی‌اصغر ماشینچی

9.

اثربخشی یکپارچه‌سازی حسی بر احساس پذیرش و مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری

حسین قمری گیوی؛ سعید رضازاده؛ داریوش عظیمی

10.

تأثیر هنردرمانی گروهی بر پرخاشگری و سازش‌یافتگی اجتماعی کودکان با اختلال بیش‌‌فعالی/ نقص-توجه شهر تهران در سال 1399

صابر کرمی؛ بهاره جانجانی؛ محسن رضائی؛ سامان قاسمی؛ سارا دارابی؛ محمدمهدی آزادی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب