1.

بررسی نقش رسانه های اجتماعی در رضایت مشتری با نقش تعدیل گری تبلیغات پیشبردی مطالعه موردی: مشتریان فروشگاههای برند پوشاک کت و شلوار مردانه ایرانی درشهرتهران

نادر نقی زاده خوئی؛ نگار معتمدی؛ حمیدرضا وزیری گهر

2.

تأثیر مؤلفه‌های کیفیت خدمات و ارزش درک شده مشتری از طریق اعتماد ایجاد شده به ارائه‌دهندگان خدمات در منازل (تحویل شخصی) بر رضایت مشتریان (مطالعه موردی پیک های اسنپ)

فیروزه حاجی علی اکبری

3.

طراحی مدل ارزیابی رفتارهای نوستالژیک بر روی میراث برند،نگرش برند ، اصالت محصول ، تمایل به محصول نوستالژیک (مطالعه موردی:بازارهای نوستالژیک شهرتهران)

الهام فریدچهر؛ ثریا فتح اللهی؛ نادر غریب نواز؛ وحیدرضا میرابی

4.

بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر رقابت پذیری برند با نقش میانجی چرخه عمر مشتری(مورد مطالعه:شعب بانک تجارت اسلامشهر)

مصطفی منشی؛ فرزاد آسایش

5.

بررسی تاثیر نقش آفرینی کتابخانه های عمومی بر توسعه اجتماعی

صفحه 77-88
رباب عزیزخانی؛ فرشته سپهر؛ زهره میرحسینی؛ سعید غفاری

6.

بررسی مشکلات اقتصادی و جهان بینی بر ستیزه جویی و قصد خرید مصرف کننده (مورد مطالعه: محصولات شرکت پارس خزر)

صفحه 89-103
اسماعیل اکبری شبخوسلاتی؛ الهام فریدچهر؛ مجید احمدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب