1.

ارائه مدلی برای عملکرد هتلهای توریستی براساس جهتگیری بازار: نقش میانجی برنامههای استراتژیک بازاریابی )مورد مطالعه: هتلهای توریستی اصفهان(

صفحه 5-36
امیر گندمکار؛ علی لوافان؛ مریم اشتر

2.

بازاریابی سازمانی و استراتژیهای ترفیع )مطالعه موردی صنعت سیم و کابل در ایران(

صفحه 37-56
محمدرضا نوری؛ کامیار کاوش؛ بابک حاجی کریمی

3.

ارائه الگوی ارزیابی خطمشیهای تامین اجتماعی از طریق نقش میانجی مشارکت عمومی به روش آمیخته اکتشافی

صفحه 57-80
آیت اله شهریاری مزرعه شاهی؛ مجتبی شاهنوشی

4.

طراحی مدل پویای هوشمند نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه در صنعت نساجی و پوشاک در تعامل با تولید به کمک شبیهسازی)مطالعه موردی کارخانجات نساجی بروجرد(

صفحه 81-114
سیدشهرام فاطمی؛ مهرداد جوادی؛ اسماعیل نجفی؛ امیر عزیزی

5.

بررسی عوامل مؤثر بر بهبود سازمانی در بخشهای دولتی و رتبهبندی آنها با استفاده از روشهای MADM

صفحه 115-136
داریوش علی مرادی؛ رضا واعظی؛ مقصود امیری

6.

ارائه مدل تجزیه و تحلیل عوامل داخلی بانک ملی ایران با تأکید بر اخلاق حرفهای کارکنان برای کسب مزیت رقابتی

صفحه 137-158
ابوالقاسم موسوی نسب؛ رضا سپهوند؛ عبدالخالق غلامی چنارستان علیا؛ علی پیرزاد

7.

بررسی تاثیر توسعه اقتصادی بر تلفات ترافیک جادهای در کشورهای با درآمد بالا و متوسط با رویکرد گشتاورهای تعمیمیافته

صفحه 159-176
اشکان رحیم زاده

8.

مطالعهاینرسی سازمانی با تنبلی اجتماعی از طریق سایش اجتماعی در معلمان تربیت بدنی

صفحه 177-193
امید صفری؛ سعیده مینایی؛ غلامرضا صفری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب