1.

الگوی مناسب حرفه‌آموزی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه

صفحه 1-16
حسین کریمیان؛ غلامرضا ویسی؛ احسان کلبعلی

2.

اثربخشی مداخله‌ آموزش اختصاصی سازی خاطرات بر بهبود مهارت حل مسئله و حافظه زندگینامه‌ای بیماران مبتلا به اختلال دوقطبی با ویژگی‌های سایکوتیک

صفحه 17-32
رامان صدرشریف؛ سمیه رباط میلی؛ افشین صلاحیان

3.

رابطه سبک زندگی و تاب آوری با رضایت شغلی کارکنان

صفحه 33-44
مرضیه عابدینی

4.

رابطه هوش معنوی و جو عاطفی خانواده با تحمل پریشانی دانش آموزان

صفحه 45-58
زهره تهوری؛ علی کریمی

5.

تدوین الگوی ساختاری رفتارهای رانندگی بر اساس ذهن آگاهی با میانجیگری تنظیم هیجانات

صفحه 59-75
سعداله نوربخش؛ محمد مهدی شریعت باقری؛ لیلا ذوقی

6.

تأثیر هوش معنوی و هوش هیجانی بر توانمندی معلمان مدارس ابتدایی منطقه 11 تهران

صفحه 76-86
زهرا محمدی ثانی

7.

بررسی اثر بخشی آموزش مهارت های حل مسأله بر خودکارآمدی و تاب آوری مربیان پیش دبستانی شهر تهران

صفحه 76-89
زهرا محمودی وصالی؛ قدسی احقر؛ مرتضی سمیعی زفرقندی

8.

پیش بینی میزان قند خون بر اساس ایگو باندری، مرزبندی های سلامت و رشد پس از سانحه در بیماران دیابتی نوع 2

صفحه 90-111
معصومه ابرند آبادی؛ مریم مشایخ


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب