1.

نقش واسطه‌ای راهبردهای نظم‌دهی ‌شناختی ‌هیجان در رابطۀ بین استحکام‌ من و سازش یافتگی ‌اجتماعی در نوجوانان

صفحه 119-132
نیلوفر فارسیجانی؛ محمدعلی بشارت؛ علی مقدم زاده

2.

تبیین تحول اجتماعی‌‌هیجانی کودکان: نقش تنیدگی مالی خانواده، درگیری پدر و دلبستگی مادرـ کودک

صفحه 133-148
وحیدرضا پورتقی؛ راضیه شیخ الاسلامی؛ فرهاد خرمایی؛ مسعود حسین چاری

3.

مدل‌یابی روابط علّی باورهای خودکارآمدی تحصیلی، جهت‌گیری‌های هدفی، هیجان‌های پیشرفت و بهزیستی تحصیلی در دانشجویان

صفحه 149-172
زهرا شبرخ فومنی؛ سیدعلی حسینی المدنی؛ حسن اسدزاده؛ جواد خلعتبری؛ امید شکری

4.

نقش سبک‌های دلبستگی در ابعاد احساس تنهایی و کیفیت زندگی بزرگسالان در دوران بحران کرونا

صفحه 173-184
زهرا نوریان؛ شهلا پاکدامن؛ صدیقه السادات میرزایی

5.

مدل ساختاری رابطۀ بین ذهن‌آگاهی و احساس تنهایی اجتماعی-عاطفی: نقش واسطه‌ای هیجان تحصیلی امید

صفحه 185-198
احسان کشت‌ورز کندازی؛ محبوبه فولادچنگ؛ مجید برزگر؛ فروزان رئیسی

6.

اثربخشی آموزش مهارت حل همیارانۀ تعارض‌های بین‌فردی بر صلاحیت اجتماعی و ابرازگری هیجانی در دانش‌آموزان با نشانه‌های قلدری

صفحه 199-210
عنایت الله فلاحت؛ عزت دیره؛ ناصر امینی؛ شهدخت آزادی

7.

ویژگی های روان سنجی و ساختار عاملی نسخۀ ایرانی پرسشنامۀاختلال بی نظمی ُخلق مخرب درنوجوانان

صفحه 211-224
علی احمدیان؛ خدامراد مومنی؛ جهانگیر کرمی

8.

تدوین و تعیین روایی پروتکل طرحواره درمانی هیجانی برای اختلال شخصیت مرزی: یک مطالعۀ توصیفی

صفحه 225-236
وحید صبری؛ حمید یعقوبی؛ جعفر حسنی؛ مجید محمودعلیلو؛ آرزو قاسم خانلو


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب