1.

روابط ساختاری بین جو اخلاقی مدرسه و رفتارهای مدنی تحصیلی: نقش واسطه‌ای تحول مثبت نوجوانی

صفحه 355-370
فاطمه آزادی ده بیدی؛ فرهاد خرمائی

2.

اثربخشی برنامه آموزش تاب‌آوری روان‌شناختی بر رفتارهای سلامت و بهزیستی روان‌شناختی

صفحه 371-386
معصومه عبدالخالقی؛ حسن احدی؛ محمد رضا صیرفی

3.

رابطۀ بین ابعاد دلبستگی و کنش تأملی مادر با پرخاشگری کودکان پیش‌دبستانی: نقش واسطه‌ای توان بدرفتاری با کودک

صفحه 387-400
فاطمه طالبیان شریف؛ سید امیر امین یزدی؛ مریم بردبار

4.

شناسایی نیازها، مسائل و مشکلات روان شناختی و اجتماعی سالمندان و اولویت بندی آن ها: یک پژوهش کیفی

صفحه 401-408
مهدی منوچهری؛ سعیده محسنی نژاد؛ فاطمه خرمیان

5.

تدوین مدل علّی خودناتوان سازی بر اساس خودارزیابی منفی، عدم تحمل ابهام و اجتناب شناختی با نقش واسطه ای اهمال کاری تحصیلی

صفحه 409-422
علی افشاری

6.

رابطه خودکارآمدی معلم و باورهای انگیزشی دانش‌آموز: نقش واسطه‌ای کیفیت آموزش

صفحه 423-436
اشرف سادات موسوی؛ فرشته حجازی

7.

رابطۀ بین امید تحصیلی و سازش‌یافتگی دانشجویان با دانشگاه: نقش واسطه‌گری خودنظم‌جویی تحصیلی

صفحه 437-450
سمیه بهمئی؛ مریم زرنقاش؛ کورش اسدپور؛ احسان کشت‌ورز کندازی

8.

کفایت روان‌سنجی مقیاس شفقت به دیگران

صفحه 451-460
الهام هادیان؛ محبوبه فولادچنگ


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب