1.

مرور شعف مشتری، استخراج مضامین تاثیرگذار: شعف مشتری در صنعت ورزش

صفحه 112-128
فرید گنجی؛ سردار محمدی

2.

تدوین راهبردها و پیامدهای توسعه فوتبال پایه ایران

صفحه 1-13
محمد الیاس انصاری نیا؛ مینا حکاک زاده؛ سید جلیل میریوسفی

3.

تبیین مدل پارادایمی رفتارهای ضدبهره ورانه در هیئت‌های ورزشی

صفحه 14-28
زینب بادلی؛ اسرا عسگری؛ امین رشید لمیر؛ زین العابدین فلاح؛ طاهر بهلکه

4.

تأثیر مهارت‌های مدیریت کوانتومی مدیران در چابکی سازمانی کارکنان وزارت ورزش و جوانان با نقش میانجی هوش سازمانی

صفحه 29-40
طیبه جامه بزرگی؛ مجید سلیمانی؛ غلامرضا شعبانی بهار

5.

نقش مهارت‌های ارتباطی مربیان کشتی استان همدان در موفقیت کشتی‌گیران آزادکار

صفحه 41-54
رضا رضائی؛ جواد شهلایی باقری

6.

نقش متغیر میانجی پیوند شغلی در ارتباط تاب آوری سازمانی با عملکرد کارکنان ادارات ورزش شهر تهران

صفحه 55-69
الهه شکری

7.

ارائه مدل بهبود مزیت رقابتی، اعتماد و نیات رفتاری نسبت به محصولات ورزشی در فروشگاه‌های ورزشی پیشرو در حوزه فناوری واقعیت افزوده (نمونه موردی: نسل Z)

صفحه 70-81
رضا مرتاضی؛ آزاده سیدعالی نژاد؛ محمد جلیلوند

8.

واکاوی عوامل موثر بر بهبود ائتلاف سازی در ورزش

صفحه 82-96
محمد کشاورز؛ یونس محمد زاده؛ حسین دست بر حق؛ محمد صادق افروزه

9.

مدل عوامل ایجاد کننده آنومی سازمانی در ادارات کل ورزش و جوانان ایران

صفحه 96-111
علی آقازاده؛ سید احسان امیرحسینی؛ ولی نوذری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب