1.

شناسایی و اعتباریابی راهبردهای موثر بر ایجاد ظرفیت ها و بسترهای سیاسی در ورزش

صفحه 1-12
سید حسین آقا سید مرتضی؛ طیبه زرگر؛ بهرام قدیمی؛ اکبر آفرینش خاکی

2.

طراحی الگوی تجارت الکترونیک در بازاریابی خدمات ورزشی

محمدحسین نفر؛ شیوا ازادفدا؛ علی محمد صفانیا؛ الهه حیدیریان

3.

سنجش میزان تأثیرگذاری مزیت رقابتی در ورزش و جوانان

پروین محمدی پاکروان؛ مجید سلیمانی؛ غلامرضا شعبانی بهار

4.

تحلیل عوامل موثر بر تجاری سازی باشگاه های خصوصی ایران

مهدی محمدیان مقدم؛ رسول نظری؛ مهدی سلیمی

5.

تحلیل ویژگی‌های شخصیتی برند ورزشکاران حرفه‌ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام

عابد محمودیان؛ آکو ابراهیم فقی؛ فرید گنجی؛ هانیه غلامی

6.

بررسی رابطه دانش درک شده با انگیزه حفاظت در زمینه جرایم سایبری و نقش میانجی اعتماد اینترنتی در ورزشکاران لیگ برتر والیبال کشور

احسان کریمی؛ کاظم چراغ بیرجندی

7.

ورزش شویی(شستشوی ورزشی) به عنوان قدرتی نرم در جهت تحکیم حاکمیت سیاسی ورزش

طه رزم آرا؛ مظفر یکتایار؛ سعید عبدی

8.

ارائه الگوی توسعه راهبردهای استعدادیابی در فوتبال استان خوزستان (نظریه داده بنیاد)

سجاد مهدی پور؛ امیر ندری؛ محمد سجادیان

9.

تحلیل عوامل اثرگذار در توسعه فعالیت‌های ورزشی مبتنی بر آمایش سرزمین با رویکرد آینده‌پژوهی

حسین شهسوار؛ علی فهیمی نژاد؛ باقر مرسل؛ مژده خجو

10.

طراحی و تبیین الگوی مدیریت چندفرهنگی در ورزش مدارس

عاطفه خدابخشی؛ زین العابدین فلاح؛ امیر منتظری؛ طاهر بهلکه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب