1.

بررسی تاثیر جهت گیری بازار بر ارزش ویژه برند در بخش خدمات بازاریابی سبز (مورد مطالعه: شرکت سبز گلشن)

صفحه 1-16
مجید خلوتی؛ غلامرضا طالقانی

2.

بررسی رابطه فعالیتهای مدیریت منابع انسانی سبز بر رفتار شهروندی سازمانی، با نقش تعدیل کنندگی مدیریت عملکرد سبز ومشارکت سبز کارکنان( مطالعه موردی بخش هتل در استان خراسان رضوی)

صفحه 17-32
شهلا رحیمی؛ هادی کریمی

3.

بررسی رابطه بین نوآوری سبز و عملکرد زیست محیطی باتوجه به نقش رهبری تحول گرا سبز و مدیریت منابع انسانی سبز(مطالعه موردی شرکت لبنی پگاه در استان خراسان رضوی )

صفحه 33-50
علیرضا سلگی؛ علیرضا نوری

4.

نقش مسئولیت اجتماعی شرکت و فشارهای زیست‌محیطی ذینفعان در ایجاد بازاریابی سبزمحور استراتژیک و ارتباط آن با عملکرد رقابتی از طریق بازاریابی سبز داخلی

صفحه 51-68
میثم غفاری ایل؛ سعید بقائی

5.

طراحی الگوی مدیریت منابع انسانی سبز در صنعت فولاد

صفحه 69-92
سعید فراهانی؛ مینا جمشیدی اوانکی

6.

بررسی نقش ارزیابی عملکرد و یادگیری سازمانی بر توسعه مدیریت منابع انسانی سبز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

صفحه 93-108
حسن خانی؛ فرشته مرادی

7.

بررسی ارتباط عملکرد زیست محیطی شهرداری شاهرود با رفتار شهرومندی محیط زیستی شهروندان

صفحه 109-121
جواد وفایی؛ احسان کریمی

8.

بررسی رابطه جهت گیری بازار و سرمایه فکری با موفقیت محصول سبز

صفحه 122-137
راضیه خاندوزی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب