1.

ارائه یک چارچوب برای توسعه بازارهای هدف صادرات صنایع جانبی نیشکر با رویکرد کارآفرینی بینالملل پایدار در استان خوزستان

صفحه 5-24
عبدالحمید رشیدی راد رشیدی راد؛ صدیقه محمد اسماعیل

2.

بررسی تأثیر ارزشهای مذهبی، ویژگیهای شخصیتی و عوامل اجتماعی بر قصد خرید سبز مصرف کنندگان مسلمان

صفحه 25-50
علی درستی؛ افشین رهنما خان بیگلو؛ فریده بابایی

3.

تاثیرشاخصهای اقتصاد دانش بنیان بر بهرهوری نیروی کار در کشورهای منتخب اسلامی

صفحه 51-80
حسن طاهری؛ یدالله رجایی؛ محمد دالمن پور؛ اشکان رحیم زاده

4.

بررسی عوامل موثر بر پذیرش فناوری بانکداری الکترونیکی )مورد مطالعه کلیه شعب بانکهای کشاورزی استان ایلام(

صفحه 83-104
محمدرضا زنگنه؛ حامد چهارسوقی امین؛ علیرضا پورسعید؛ مرجان واحدی

5.

مقایسه تأثیر تجارت الکترونیک و شاخصهای کلان اقتصادی بر عملکرد بازارهای مالی در کشورهای منتخب درحال توسعه و توسعهیافته

صفحه 105-142
مهدی هادی نژاد؛ یدالله رجایی؛ احمد تقیلو؛ اشکان رحیمزاده

6.

انتخاب راهبردهای مناسب بازاریابی در مرحله رشد محصولات صنایع غذایی با بهرهگیری از تکنیک WASPAS

صفحه 143-168
بهنام غضنفری؛ حسین عابدی

7.

بررسی روابط علی و معلولی مولفههای بازمهندسی ساختار سازمانی گمرکات کشور با تکنیک دیمتل

صفحه 169-190
رضا کثیری؛ مهران مختاری؛ بهزاد فرخ سرشت؛ مرضیه گرجی

8.

آزمون الگوی مفهومی بین حمایت سازمانی ادراک شده و حمایت اجتماعی ادراک شده با کیفیت زندگی کاری از طریق توانمندسازی روانشناختی معلمان تربیت بدنی

صفحه 191-220
سهیلا طرقه؛ فرزین رضایی؛ غلامرضا کردستانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب