1.

پارادوکس استراتژی‌آفرینی-استراتژی زدایی؛ بررسی دوگانگی اساسی به کمک روش کیفی تکرارپذیر فرونتیک

صفحه 13-38
نیما اسکندری نیا

2.

تحلیل وضعیت پیشران‌های درون‌سازمانی نوآوری مدل کسب‌وکار ر سازمان های توسعه‌دهنده محصولات پیچیده دفاعی

صفحه 39-86
غلامرضا توکلی؛ مرتضی معروفانی؛ حسن فارسیجانی؛ محمد حسین کریمی گوارشکی

3.

طراحی و تبیین مدل عوامل شناختی مؤثر بر رسوخ فناوری اطلاعات (مورد مطالعه: همراه-بانک ملت)

صفحه 87-124
مهدی جنیدی جعفری؛ محمدتقی تقوی فرد؛ سید سروش قاضی نوری؛ جهانیار بامداد صوفی

4.

طراحی الگوی توسعه کارآفرینی در حوزه صنایع فرهنگی بومی ایران بر اساس نظریه داده بنیاد

صفحه 125-150
الهه فرشباف حقرو؛ علی اکبر رضایی؛ سیدرضا صالحی امیری؛ سید جمال الدین طبیبی

5.

همپایی فناورانه رویکردی پایدار در جهت کسب مزیت رقابتی( مطالعه موردی صنعت پتروشیمی ایران)

صفحه 151-180
ابوالقاسم فارسی؛ منوچهر منطقی؛ حسن فارسیجانی؛ چنگیز والمحمدی

6.

طراحی و تبیین الگوی راهبردی کاهش ضایعات در زنجیره تامین با رویکرد پویایی سیستم ها

صفحه 181-202
علیرضا آقا قلیزاده سیار؛ مجید قادری رهقی؛ کامران رحیمی؛ مهدی ایزدیار


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب