1.

ارزیابی عوامل انگیزاننده کلیک کاربران بر تبلیغات بنری در رسانه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: آگهی‌های پوشاک در اینستاگرام)

صفحه 13-40
مهسا بقایی؛ داتیس خواجه ئیان؛ محمد رحیم اسفیدانی

2.

الگوی راهبردی بازاریابی مبتنی بر ارزش های پیشنهادی برنامه های کاربردی مذهبی تلفن همراه

صفحه 41-76
زهره دشتی شاهرخ؛ وحید خاشعی؛ سید سروش قاضی نوری؛ امیر اصلانی افراشته

3.

فراتحلیل مطالعات دولت الکترونیک در ارتقای شاخص های حکمرانی خوب

صفحه 77-108
سید انوشیروان مجدزاده؛ سنجر سلاجقه؛ امین نیک پور؛ محمد جلال کمالی

4.

آسیب شناسی فرآیند انتصاب و ارتقاء کارکنان بانک رفاه کارگران استان تهران

صفحه 109-134
عاطفه رئیسی؛ سراج الدین محبی؛ کرم اله دانشفرد

5.

ارائه چارچوبی برای شناسایی و تحلیل پیشران‌های موثر بر آینده صنعت خرده‌فروشی با تمرکز بر عوامل انسانی (مورد مطالعه: فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپر فامیلی)

صفحه 135-162
علی محقر؛ محمد حسن ملکی؛ سیدمیلاد سیدجوادین

6.

طراحی مدل دوجنبه ای وفاداری مشتریان بانکداری الکترونیک (رویکرد کیفی مبتنی بر تئوری داده بنیاد)

صفحه 163-186
محبوبه نوری نسب؛ سید کامران نوربخش؛ فریده حق شناس کاشانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب