1.

مروری بر پژوهش های منتشر شده در مجله بین المللی Islamic Marketing

صفحه 1-7
شهناز نایب زاده؛ فاطمه محتاجعلی

2.

کتاب سنجی جایگاه بازاریابی رسانه اجتماعی در تحقیقات اسلامی بین‌المللی

صفحه 9-23
فاطمه ابوالحسنی طرقی؛ سید حسن حاتمی نسب؛ محمد سلطانی فر

3.

تحلیل سیاستهای کلی نظام اداری بر مبنای آموزه های نهج البلاغه

صفحه 25-39
سمیه قجری؛ علیرضا حفیظی

4.

طراحی و تدوین مدل عشق به مقصد گردشگری حلال با رویکرد توسعه پایدار

صفحه 41-68
عباس فلاح نژاد؛ محمدعلی عبدالوند؛ کامبیز حیدرزاده هنزائی؛ محسن خون سیاوش

5.

محاسبه شاخص استرس مالی و اثرآن بر بازدهی صندوق های سرمایه گذاری در سهام بازار سرمایه اسلامی: کاربردی از روش هم انباشتگی حداقل مربعات پویا

صفحه 69-86
فرجاد بخشور؛ محمد سخنور؛ طاهره آخوندزاده؛ شهاب جهانگیری

6.

بررسی تحولات ادبیات مالی اسلامی با تأکید بر صکوک در ایران و جهان

صفحه 87-96
مهدی گل دوزها؛ اکبر میرزاپور باباجان

7.

توبه در حقوق کیفری ایران، فقه امامیه و عامه

صفحه 97-116
کیوان حیدرنژاد؛ علی فروتنی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب