| تعداد نشریات | 418 |
| تعداد شمارهها | 10,013 |
| تعداد مقالات | 83,708 |
| تعداد مشاهده مقاله | 79,629,502 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 56,301,240 |
| 1. | شناسایی مؤلفههای اصلی و فرعی یک مدل کسب و کار مبتنی بر آموزش و توسعه منابع انسانی در بانک کشاورزی | |
| صفحه 1-12 | ||
| علی اکبر کریم پور؛ لیلا بهمئی؛ محمد حسین پور؛ مهدی بصیرت | ||
| 2. | ارائه الگوی مفهومی توسعه فرهنگ عمومی در نظام آموزشی دوره ابتدایی( مبتنی بر نظریه برخاسته از داده ها) | |
| صفحه 13-37 | ||
| سمیرا مستعلی؛ علی اکبر خسروی بابادی؛ کامبیز پوشنه | ||
| 3. | طراحی الگوی تابآوری دانشجویان مؤسسات آموزشعالی در پاسخ به پاندمی کووید-19 (بر اساس رویکرد نظریه دادهبنیاد) | |
| صفحه 39-64 | ||
| ترگل دارابی؛ مهدی شریعتمداری؛ امیرحسین محمودی | ||
| 4. | شناسایی ابعاد و مولفه های الگوی چابکی سازمانی مدیران آموزشی استان لرستان ( مطالعه موردی: مدیران مستقر در ادارات آموزش و پرورش) | |
| صفحه 65-76 | ||
| محمد ضرونی؛ ابراهیم پورحسینی؛ حسین مهرداد | ||
| 5. | پیش بینی مسئولیت پذیری شخصی دانش آموزان بر اساس سبک های فرزندپروری ادراک شده و هوش معنوی | |
| صفحه 77-90 | ||
| سمانه دخانچی؛ هدا لاجوردی | ||
| 6. | مقایسه اهمال کاری، راهبردهای یادگیری و هیجان های تحصیلی در دانش آموزان عادی و دارای اختلال یادگیری | |
| صفحه 91-104 | ||
| مریم عسگری؛ مریم احمدی فقیه | ||