1.

تعیین میزان تأثیر تاکتیکهای بازاریابی ارتباطی بر رفتار خرید مصرف کنندگان

صفحه 9-28
اسماعیل ابراهیمی؛ محمد سلامت مغانلو؛ عسگر نوروززاده مغانلو

2.

نقش سرمایه فکری و فرایند دانش در فرایند مدیریتاستراتژیک

صفحه 29-44
جعفر اسماعیلی؛ محمدرضا شیخی

3.

مقایسه راهبردهای نظم دهی هیجانی و نیازهای روانشناختی در دانش آموزان دارای تجربه مواد مخدر و عادی

صفحه 45-62
مریم قهرمانی اوچقاز؛ جواد خلعتبری

4.

مقایسه تأثیرعملکرد مشاورهای مشاوران مدرسه و مشاوران خارج ازمدرسه بر سازگاری و اضطراب دانش آموزان دختر تیزهوش دبیرستانی

صفحه 63-86
مریم چگینی نژاد؛ جعفر پویا منش؛ محمد قمری

5.

مطالعه و تعیین نقش ویژگیهای فردی کارمندان بانک در ایجاد روابط صمیمانه آنان با مشتریان )مورد مطالعه:بانک ملت استان زنجان(

صفحه 87-100
سولماز سیدی ابهری؛ محمود نورایی؛ ایرج ساعی ارسی

6.

تأثیر مولفه های رهبری دانش بر بهبود عملکرد سازمانی با برّرسی نقش میانجی مدیریت دانش مشتری

صفحه 101-120
ناصر صنوبر؛ محمد صبوری فرد؛ افرا شعاران؛ جعفر امینی

7.

رابطه هوش معنوی و بهزیستی روان شناختی با شادکامی کارمندان دانشگاه های ابهر و خرمدره

صفحه 121-140
قربان فتحی؛ جعفر پویامنش

8.

مقایسه اختلال شناختی خفیف افراد چاق با و بدون بیماری های عروقی)دیابت، فشارخون و چربی خون(

صفحه 141-157
رقیه کیانی؛ آزیتا حسینی؛ سیمین جعفری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب