1.

بررسی اثربخشی برنامه ی درسی علوم به شیو هی آموزش محور با برنامه ی درسی علوم به شیوه پژوهش محور در دور هی ابتدایی

صفحه 1-15
سیروس اسدیان؛ افسانه حبیبی آذر

2.

پیش بینی پیشرفت تحصیلی براساس مؤلف ههای سازگاری در دانش آموزان

صفحه 16-31
محمدرضا تمنائی فر؛ اعظم منصوری نیک

3.

تأثیر کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات بر توانمند سازی شغلی دبیران شهرستان بوشهر

صفحه 32-45
آذر جمالی؛ پریسا ایران نژاد؛ رمضان جهانیان

4.

بررسی وضعیت هوش اخلاقی و ابعاد و مؤلف ههای آن در دانشجویان (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه خوارزمی)

صفحه 46-63
رمضان جهانیان؛ ایرج ساعی ارسی؛ مونا طیبا

5.

پیش بینی افسردگی و اضطراب بر اساس مفهوم خدا در دانشجویان

صفحه 64-77
باقر غباری بناب؛ علی اکبر حدادی کوهسار

6.

رابطه سلامت عمومی و حمایت اجتماعی ادراک شده با رضایت از زندگی در سالمندان

صفحه 78-91
زینب فردی نژاد؛ حسن احدی

7.

رابطه سب کهای فرزندپروری والدین و کمال گرایی با اضطراب اجتماعی دانش آموزان تیزهوش

صفحه 92-105
معصومه قاسمی پور کردمحله؛ سعیده بزازیان

8.

تاریخ علم هرمنوتیک و نقش ویلهلم دیلتای در بسط و تفصیل آن

صفحه 106-126
روح اله نوری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب