1.

تأثیر بازاریابی محتوای دیجیتالی بر رفتار خرید و ارتباطات توصیه‌ای کلامی الکترونیکی کاربران در شبکه‌های اجتماعی

صفحه 1-17
منیژه حقیقی نسب؛ زهره دمیرچی؛ مائده قاسمی

2.

بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی، کسب دانش از آن و نقش تعدیل کننده قابلیت استراتژیک رسانه های اجتماعی بر نوآوری برند مورد مطالعه شرکت های تولید کننده تجهیزات الکترونیک در شهرک صنعتی شمس آباد

صفحه 18-35
سیده روناک خوش روش آستانه؛ محمود احمدی شریف

3.

ارزیابی تاثیر تعهد اخلاقی، کنترل های دریافت شده و تعلق به مالکیت مادی بر رفتار مصرف پایدار

صفحه 36-55
علیرضا وحیدی فر؛ الهام فریدچهر؛ مجید احمدی

4.

بررسی تأثیر کمیته حسابرسی بر ارتباط بین کیفیت گزارشگری مالی و خلق ارزش برای سهامداران

صفحه 56-72
مهران معصومی کیان؛ ارزو یگانه

5.

ویژگی‌های هیئت‌مدیره، ریسک عملیاتی و ریسک‌پذیری شرکت

صفحه 73-87
زکیه خسروانی مهر

6.

تاثیر سرمایه اجتماعی مدیریتی بر ریسک ورشکستگی با تاکید بر مالکان نهادی منفعل (مطالعه موردی: شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران)

صفحه 88-100
محمدرضا عباسی استمال؛ پریا عظیمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب