1.

اثربخشی آموزش مهارت‌های روانی–اجتماعی دانش‌آموزان، بر درگیری و تاب‌آوری تحصیلی آنان

صفحه 13-32
فاطمه رضایی؛ سعید نجارپور استادی

2.

مدل رفتار مدنی تحصیلی بر اساس جو عاطفی مدرسه و تجارب مثبت در مدرسه با میانجی‌گری شکفتگی تحصیلی در دانش‌آموزان دبیرستانی

صفحه 33-52
مریم جلیل زاده؛ علی زینالی

3.

اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی بر مهارت‌های ارتباطی، امنیت روانی-اجتماعی و وابستگی به شبکه‌های اجتماعی در دانش‌آموزان دختر دارای اعتیاد به فضای مجازی

صفحه 53-74
سعید شریفی رهنمو؛ آیت اله فتحی؛ فرحناز یزدانی کلیبر؛ مجید شریفی رهنمو

4.

تبیین نقش واسطه‌ای یادگیری خودراهبر در رابطه بین باورهای فراشناختی و اهمال‌کاری تحصیلی دانش‌آموزان متوسطه دوم

صفحه 75-95
سیما علی زاده؛ الناز یاهک

5.

آموزش از راه دور اضطراری و چالش‌های معلمان ابتدایی: تحلیل موضوعی

صفحه 97-125
فرزانه میکائیلی منیع؛ شلر آب خیز؛ سهیلا هاشمی

6.

بررسی تأثیر آموزش کارت‌های شناخت معماری مبتنی بر نظریه گشتالت بر فراشناخت و انگاره‌های ذهنی دانشجویان

صفحه 127-144
فرهاد کاروان

7.

مقایسه مهارت‌های اجتماعی، هوش هیجانی و افسردگی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری و عادی در مدارس ابتدائی شهر مراغه

صفحه 145-164
علی‌نقی اقدسی؛ لیلی شکراله پور

8.

ارائه مدلی برای نهادینه کردن رهبری تسهیمی در دانشگاه آزاد اسلامی، مورد: واحدهای مستقر در استان آذربایجان‌غربی

صفحه 165-192
,وحید حیاتلو؛ حمیدرضا آراسته؛ کامران محمدخانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب