1.

پیش بینی خود ناتوان سازی تحصیلی بر اساس حمایت اجتماعی و سلامت روان در دانش آموزان

صفحه 1-9
فاطمه احمدی؛ مسعود عموپور

2.

رابطه باورهای هسته‌ای ضداجتماعی، اضطراب اجتماعی و هیجان تحصیلی با توجه به نقش واسطه‌ای اجتناب تجربه‌ای و حل مساله اجتماعی در دانش‌آموزان 15 تا 18 ساله

صفحه 10-21
حسین رضاپور؛ منصوره بهرامی پور اصفهانی؛ هاجر ترکان

3.

مقایسۀ اثربخشی آموزش تنظیم شناختی هیجان و کفایت اجتماعی برخودتنظیمی هیجانی فراگیران پسر

صفحه 22-46
کریم عباسی اول؛ منصور بیرامی؛ امیر پناه علی؛ تورج هاشمی نصرت آباد

4.

پیش بینی رشد اجتماعی بر اساس رشد معنوی و عزت نفس در دانش آموزان پایه ششم ابتدایی شهرستان آزادشهر

صفحه 47-54
مرضیه قدیم آبادی؛ غلامرضا رضایی سراجی؛ علی حسینایی

5.

ارائه الگوی مدیریت عملکرد بر اساس رویکرد ساختاری-تفسیری با نقش میانجی هوش هیجانی (مورد مطالعه: فدراسیون دوچرخه سواری)

صفحه 55-69
محمد جواد کشاورز؛ سید احسان امیرحسینی؛ ولی نوذری

6.

اثربخشی آموزش مهارت های حل مسئله بر راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و خودتنظیمی دانش آموزان

صفحه 70-84
امیر یکانی زاد؛ اکبر سلیمان نژاد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب