1.

نگاهی به ماهیت قرارداد تجاری مهندسی، تأمین و ساخت ازدیدگاه فقه اسلامی، سند یکنواخت بین المللی فیدیک و حقوق ایران

صفحه 1-21
یاشار طاهری؛ سید حکمت اله عسکری؛ سید باسم موالی زاده

2.

بررسی فقهی سماع در مکتب عرفا و متصوفه از منظر فقهای امامیه و اسلام

صفحه 22-30
مریم سیاحی؛ هرمز اسدی کوه باد؛ مسعود پاکدل

3.

بررسی تاثیر بازاریابی اخلاقی بر توسعه محصول جدید

صفحه 31-42
محمدحسین شکوری؛ سعید سعیدا اردکانی

4.

شناسایی نقوش گلیم مازندران و کاربرد آن در طراحی لباس فرم اداری زنانه

صفحه 43-58
پیمان ولی پور؛ مقدسه پیلافکی؛ مریم سیاری

5.

شناسایی مولفه ها و ابعاد حکمرانی خوب در سازمانهای دولتی ایران با تاکید بر مسائل اخلاقی

صفحه 59-79
پرستو بافقی؛ محمد حیدری گوجانی؛ فرید سلیمی

6.

بررسی تأثیر اخلاق بازاریابی اسلامی و بازاریابی همگرایی بر عملکرد بانک با نقش میانجی فرهنگ خدمتگزاری

صفحه 80-97
حسین سالاری مهر؛ سیدمحمدرضا داودی؛ محمدرضا دلوی

7.

بررسی کارکردهای بازاریابی اخلاقی در اقتصاد دایره ای

صفحه 98-104
سید مجتبی موسوی زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب