1.

مدلسازی فاکتورها و عوامل زمینه ای تاثیرگذار در فرآیند بازاریابی شبکه های اجتماعی (SMM) با تاکید بر مبانی اسلامی

صفحه 1-17
جاوید احمدی؛ مهدی زکی پور؛ نیلوفر نیکخواه

2.

تبیین استقرار مالکیت موقت از منظر فقه اسلامی و حقوق موضوعه ایران

صفحه 18-26
عبدالله رحیم خانی؛ رحیم سیاح؛ یونس واحد یاریجان

3.

پیشگیری از فعالیت مجرمانه مرتبط با ارزهای مجازی در سیاست جنایی ایران در راستای مدیریت بازارهای ارزهای مجازی

صفحه 27-43
محمد قائمی اصل؛ سلامه ابوالحسنی؛ نغمه فرهود

4.

شناسایی ابعاد ارتباطات یکپارچه بازاریابی جهت ترغیب مصرف کننده به محصولات ایرانی از طریق تحلیل روایت‌های فضای آفلاین و آنلاین

صفحه 44-56
الهه طهمورثی؛ اسماعیل حسن پور قروقچی؛ وحید مکی‌زاده

5.

طراحی الگوی اخلاق حرفه‌ای ایرانی- اسلامی در دانشگاه فنی و حرفه‌ای با رویکرد نظریه داده بنیاد

صفحه 57-77
ارسلان نامی؛ سجاد شمسی گوشکی

6.

تقلید و انگیزه: بررسی رفتار خرید مصرف کننده ایرانی - اسلامی در تجارت اجتماعی

صفحه 78-97
فیروزه حاج علی اکبری؛ الهه خوئینی

7.

واکاوی ابعاد و مولفه های قواعد حاکم بر داوری تجاری اقتصادی بین‌المللی در حقوق ایران و فقه اسلامی

صفحه 98-109
فیروزه شاه حیدری؛ صالح خدری؛ شاپور فرهنگ پور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب