1.

طراحی یک مدل عامل بنیان مدیریت بهای تمام شده تولیدات با استفاده از تصمیمات درون و برون سازمانی در بازاریابی اسلامی محصولات صنعتی

صفحه 1-27
محمدتقی قشقائی؛ ایوب احمدی موسی آباد؛ محمد طالقانی

2.

طراحی و تبیین مدل پیشایندها و پیامدهای تنفر از برندهای خدماتی (مورد مطالعه صنعت بانکداری ایران)

صفحه 28-54
جعفر اکبر زاده؛ علی حسین زاده؛ محمد غفاری

3.

الگوی مدیریت سود و اجتناب مالیاتی با استفاده از راهبردهای سیاست مالیاتی متهورانه، دارایی مالیات انتقالی و بدهی مالیات انتقالی

صفحه 55-78
وحید توسلی؛ یداله تاری وردی؛ فرزانه حیدرپور

4.

سیر توحیدی انسان در اندیشه علامه طهرانی و نقش آن در اخلاق اسلامی

صفحه 79-89
ابوذر فلاح زاده؛ مهدی عبدالهی؛ هادی واسعی

5.

تأثیر جهانی شدن و تورم بر توسعه مالی اسلامی در ایران

صفحه 90-106
مهدی جلیلی؛ الناز انتظار؛ طاهره آخوندزاده یوسفی؛ محمد سخنور

6.

شناسایی تجربه دیجیتال مشتری و تاثیر آن بر رضایت خرید و بازگشت مجدد در سبک زندگی اسلامی

صفحه 107-120
سید محمد رضا میراحمدی؛ فاطمه اصلاحی؛ مجتبی آقاجانی

7.

تبلیغات اخلاقی: ترسیم نقشه علمی پژوهش‌های بین‌المللی در پایگاه استنادی SCOPUS

صفحه 121-131
مهرداد بهزادنیا


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب