1.

مروری بر تحقیقات در مطالعه مصرف کننده اخلاقی (مقاله مروری)

صفحه 1-13
مهدی نعیمی نظام آباد؛ حسین وظیفه دوست

2.

تعیین نقش برند بر رابطه بین فرهنگ مصرف کننده و تبلیغات دهان به دهان

صفحه 14-30
فریدون امیدی

3.

اهمیت نگرانی درباره حریم خصوصی در بازاریابی اجازه ای

صفحه 31-46
زهرا محمدزاده اماموردیخان؛ علیرضا فرخ بخت فومنی؛ رحمتعلی صابری حقایق

4.

بررسی نقش میانجی تعهد و اعتماد مشتریان در رابطه بین ادراک از مسئولیت اجتماعی شرکت و نیات رفتاری مشتریان

صفحه 47-62
ریحانه خیزاب؛ مریم رستمی جام خانه؛ مجید نصیری؛ راضیه خیزاب

5.

شناسایی الگوهای ذهنی مصرف‌کنندگان متعصب نسبت به برندهای تجملاتی

صفحه 63-76
رامین باقری؛ مهدی نعیمی نظام آباد؛ عبدالعزیز پقه

6.

تأثیر استراتژی‌های برندسازی سازمانی بر ارزش ویژه برند سازمانی و مبتنی بر کارکنان: نقش واسطه ای رهبری برندمحور

صفحه 77-97
عباس قائدامینی هارونی؛ مهرداد صادقی ده چشمه؛ سمانه کلدانی؛ غلام رضا مالکی فارسانی

7.

بررسی اثر‌بخشی ظرفیت های سازمانی بر اتخاذ استراتژی‌های کسب و کار در صنایع غذایی ایران

صفحه 98-112
جاوید احمدی؛ فرزانه خلیلی

8.

راهبردهای توسعه حمل‌ونقل چندوجهی به منظور بالابردن قدرت رقابت‌پذیری و توسعه زیرساختی در فضای حوزه ترانزیتی و لجستیکی کشور

صفحه 113-127
سروش عروجی؛ محمد حسین شوکت پور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب