1.

نقش کیفیت خدمات و ارزش درک شده در قصد خرید مجدد و رضایت مشتری در کسب و کارهای اینترنتی

صفحه 1-14
لیلا آندرواژ؛ زهرا سکینی

2.

تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتری، آگاهی از برند و کیفیت درک شده

صفحه 15-28
سیده عالمه حسینی؛ پیمان ولی پور

3.

رابطه بین بازارگرایی و نوآوری با توجه به نقش میانجی گری گرایش به کارآفرینی

صفحه 29-42
رسول آروین؛ حامد محمدی نژاد؛ حسن رمضانی صبور

4.

رابطه استراتژی تعاملی و نیازسنجی مشتریان با ریسک اعتباری در بانکداری شرکتی

صفحه 43-54
محمد حسین صالحی؛ پرویز سعیدی؛ مریم بخاراییان

5.

تأثیر مدیریت تجربه مشتری بر تبلیغات دهان به دهان با نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتری در باشگاه‌های پرورش‌اندام مشهد

صفحه 55-73
سید محمد حسین حسینی روش؛ امیر مقدم

6.

تاثیر سرمایه انسانی بر مزیت رقابتی با نقش میانجی قابلیت مدیریت برند و تعدیلگر پویایی بازار

صفحه 74-92
فاطمه رضائی راد؛ محمدباقر پورنجف زاده اردکانی

7.

عوامل حیاتی مؤثر بر اعتماد پس از استفاده و تأثیر آن بر قصد استفاده مستمر شهروندان از خدمات الکترونیکی در آزمایشگاه‌های تهران

صفحه 93-114
غلامرضا سلیمانی؛ مهناز بهرامی کیا

8.

رابطه بین حمایت نرم‌افزاری از توانائی‌های شرکت ﺑﺎ عملکرد شرکت ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻧﻘﺶ ﻣﯿﺎﻧﺠﯽ ﺍﺭزﺵ ﻭ ﺍﺳﺘﺮﺍﺗﮋی ﮐﺴﺐﻭﮐﺎﺭ

صفحه 115-129
فاطمه هوشنگی؛ الهه معصومی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب