1.

طراحی و تبیین بازاریابی هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا در صنعت بانکداری با استفاده از روش نقشه شناختی

صفحه 1-22
سید محمد صادق شعاعی آستانه؛ امیر رحیم پور؛ علی حسین زاده

2.

تحلیلی بر مولفه اخلاق مداری شخصیت برند در آموزش عالی

صفحه 23-43
مریم رحمانی منش؛ بدری شاه طالبی

3.

استراتژی‌های توانمندسازی مالی در شرکت‌های کوچک و متوسط با رویکرد دلفی فازی

صفحه 44-62
غلامرضا الهی؛ پرویز سعیدی؛ جمادوردی گرگانلی دوجی؛ مریم بخاراییان

4.

ارایه مدل تاثیر فرهنگ نوآوری و نوآوری در بازاریابی و محصول بر عملکرد بازار در شرکتهای تولیدی قطعات خودرو تبریز

صفحه 63-78
یعقوب اکابر؛ وحید فتاحی سرند؛ جبرئیل مرزی علمداری

5.

بررسی تاثیر برنامه‌ریزی و استراتژی فروش بر عملکرد شرکت‌های دانش بنیان

صفحه 79-92
مینا سرشار؛ مجید فتاحی؛ نیلوفر ایمان خان

6.

تبیین عوامل موثر بر رضایت شرکت‌های کوچک و متوسط از خدمات بانکداری الکترونیکی از منظر کارافرینی

صفحه 93-111
هادی قدیمی؛ حسین وظیفه دوست؛ ,وحیدرضا میرابی

7.

ارائه الگوی رابطه خصومت مشتریان با عناصرآمیخته بازاریابی در شرکت مدیران خودرو

صفحه 112-127
علی اصغر پورتیمور؛ سهیلا زرین جوی الوار؛ فریدون امیدی

8.

شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری خوراک در شهر یزد

صفحه 128-144
امید بیات


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب