1.

واکاوی مدیریت مدرسه محوری با استفاده از روش داده بنیاد

صفحه 1-29
ابراهیم شیرالی؛ یدالله مهرعلیزاده؛ نصراله قشقایی زاده

2.

ارائه مدل ارتقاء رهبری اخلاقی در مدیریت ستادی وزارت آموزش و پرورش

صفحه 30-57
علیرضا سلطانی فرد؛ امیر حسین محمد داودی؛ نادرقلی قورچیان

3.

الگوی ارتقاء مسئولیت پذیری دانش آموزان مدارس دوره ابتدایی

صفحه 58-82
غلامرضا رئیسی خیرآبادی؛ فریبا کریمی؛ نرگس سعیدیان

4.

طراحی الگوی مطوب مدیریت درس پژوهی در مدارس متوسطه

صفحه 83-106
فاطمه صباغ سماکوش؛ سعید علیزاده؛ حسینعلی جاهد؛ رضا سورانی؛ ماه منیر بیاناتی

5.

شناسایی چالش های جاری طرح تدبیر در مدارس ابتدایی: رویکرد نظریه داده بنیاد

صفحه 107-134
مریم مشاکلایه؛ اسماعیل کاظم پور؛ غفار تاری

6.

بررسی رویکرد بهبود کیفیت فرآیند یاددهی- یادگیری در طراحی الگوی مدرسه پژوهش‌محور

صفحه 135-189
حسین پالار؛ ترانه عنایتی؛ محمد صالحی

7.

شناسایی چالش های یاد دهی- یادگیری مجازی در آموزش و پرورش دوره ابتدایی

صفحه 190-213
محمد رضا فرجزاده؛ نورالدین میرزایی؛ نقی کمالی

8.

تبیین مولفه های اثربخشی مدارس دوره ابتدایی بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

صفحه 214-247
حدیقه عباسی؛ مژگان محمدی نائینی؛ فائزه ناطقی

9.

طراحی مدل ساختاری مدیریت استعداد کارکنان در دانشگاه های دولتی

صفحه 248-275
هادی حاجیان؛ ابوالفضل دانایی

10.

طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی هنرهای تعاملی بر اساس عناصر کلاین

صفحه 276-296
داود اکبری قورتانی؛ مریم براتعلی؛ حمید دوازده امامی

11.

شناسایی الگوهای ذهنی و ادراکات مجریان آموزش از تجاری‌سازی آموزش عالی در ایران: کاربردی از روش‌شناسی کیو

صفحه 297-324
هاجر منصوری؛ علی یزدخواستی؛ زهرا صادقی آرانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب