1.

ارائه الگوی ارزیابی عملکرد سازمان‌های پژوهشی پژوهشگاه‌ها و پژوهشکده‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

صفحه 1-30
جمیله معصومی نیا؛ عصمت مسعودی ندوشن؛ زینب گلزاری

2.

ارائه مدل درهم تنیدگی شغلی دبیران مقطع متوسطه

صفحه 31-67
فرشته خرمی؛ فریبا کریمی؛ محمد علی نادی

3.

طراحی الگوی برنامه درسی رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان براساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

صفحه 68-93
فاطمه بازرگان؛ حسین دایی زاد؛ محمدعلی امیرتقوی

4.

تحلیلی بر احساس تعلق اجتماعی دانشجویان و عوامل مؤثر بر آن (موردمطالعه: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان)

صفحه 94-121
جواد صادقی جعفری؛ پگاه شینی میرزاده

5.

شناسایی، اعتباریابی و رتبه‌بندی پیشران‌های آموزش کسب مزیت رقابتی مراکز آموزش عالی

صفحه 122-163
حمیرا پایخوان؛ افسانه زمانی مقدم؛ رضا شعبان نژاد

6.

ارائه الگوی برنامه ی توسعه فردی مدیران سازمانی

صفحه 164-193
مهدی افشاری؛ نادر سلیمانی؛ حمید شفیع زاده

7.

شناسایی عوامل موثر بر رهبری مثبت گرا در بین مدیران مدارس

صفحه 194-211
موسی مقدس؛ پریوش جعفری؛ محمد نور رحمانی؛ نادر قلی قورچیان

8.

شناسایی برنامه درسی سبز مبتنی بر ساحت‌های تعلیم وتربیت در آموزش‌وپرورش

صفحه 212-239
معصومه ریحانی شیروان؛ نازیا سادات ناصری؛ محبوبه سلیمان پورعمران

9.

طراحی الگو مؤلفه های سواد شهروندی در آموزش و پرورش

صفحه 240-266
سید علی سعادتی؛ محبوبه سلیمان پور عمران؛ رویا افراسیابی

10.

شناسایی واعتباریابی مولفه های شایستگی مدیران در دانشگاه علوم پزشکی

صفحه 267-294
سید حسین مدنی؛ مهری دارایی؛ امین رحیمی کیا

11.

ارائه مدل ارتقای سلامت روان اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران

صفحه 295-326
داود انصاری شیخ محله؛ رضا سورانی یانچشمه؛ بابک نصیری فرقانی

12.

مدل پذیرش فناوری جهت افزایش کیفیت آموزشی با استفاده از سیستم ERP در آموزش عالی

صفحه 327-360
محمد خزاعی؛ رویا افراسیابی؛ محبوبه سلیمان پورعمران

13.

طراحی مدلی برای استقرار مدیریت مدرسه محوری مبتنی بر معنویت در مدارس متوسطه دوم شهر تهران

صفحه 361-388
مسعود تقیانی؛ معصومه اولادیان؛ محمود صفری

14.

ارائه مدلی برای برون رفت دانشگاهها از سازمان­های معتاد با رویکرد هولوگرافیک

صفحه 389-417
مریم مسعودی؛ علیرضا شیروانی جوزدانی؛ حمید رضا میر طاووسی

15.

رابطه هوش تجاری، یادگیری سازمانی و رفتار کاری نواورانه با عملکرد کارکنان دانشگاه

صفحه 418-440
محمدرضا رستمی؛ حمیده میرشاهی

16.

شناسایی وضعیت موجود و اعتبارسنجی چارچوب بکارگیری تخیل در برنامه آموزش فلسفه دانش آموزان

صفحه 458-441
فاطمه سادات نجم‌‌الهدی؛ یحیی قائدی؛ صادق رضایی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب