1.

اعتبارسنجی الگوی خود توسعه ای معلمان مدرسه تلویزیونی ایران

صفحه 1-19
عباس محمدی؛ مائده ارشد راد

2.

رابطه رهبری توزیعی و خودکارآمدی و رضایت شغلی معلمان با نقش میانجی فرهنگ حمایت مدار

صفحه 20-52
طیبه ارجمندی؛ سمیه قمری

3.

ارتباط بین عناصر و مولفه‌های رهبری مراقبتی مدیران مدارس استان مازندران

صفحه 53-68
محمدحسین مرادی گردشی؛ رضا یوسفی سعیدآبادی؛ مریم تقوایی یزدی

4.

شناسایی مولفه ها و شاخص های مدیریت تعالی سازمانی به منظور ارزیابی عملکرد مدارس دولتی شهر تهران

صفحه 69-95
حمیدرضا اشرفی؛ بتول فقیه آرام؛ عباس خورشیدی؛ سعید مرادی؛ لیلا شریفیان

5.

شناسایی و رتبه بندی ابعاد تبیین‌کننده تاثیر مدیریت تدریس پژوهش‌محور بر مدیریت فراشناخت و جو سازمانی در مدارس دوره دوم متوسطه استان مازندران

صفحه 96-128
مهدیه رضازاده؛ بابک حسین زاده؛ سیده زهرا حسینی درون کلایی

6.

تحلیل روش تدریس پژوهی در توسعه حرفه ای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان

صفحه 129-153
حسن باقری صمغ آبادی؛ رضا قربان جهرمی؛ ابولفضل بختیاری؛ محمد حسین نژاد

7.

شناسایی الگوی مدیریت بهبود عملکرد مدیران گروه های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران

صفحه 154-178
محبوبه رجبی؛ سعید مرادی؛ لیلا شریفیان؛ فیروز کیومرثی

8.

مدل استقرار مدیریت دانش در دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان

صفحه 179-202
فیروزه میاحی؛ عبدالمهدی معرف زاده؛ محمد حسین پور

9.

شناسایی مولفه های اثر گذار بر تقویت همدلی سازمانی در وزارت آموزش و پرورش

صفحه 203-223
محمد طاهر جعفری؛ نیما رنجی جفرودی؛ مرتضی حضرتی

10.

ارائه الگویی جهت مستندسازی تجربیات آموزگاران به منظور ارتقاء کیفیت درس ریاضی

صفحه 224-248
آزیتا یاسور پورعلی؛ غلامحسین برکت؛ کریم سواری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب