1.

الگوی شایسته‌گرایی مدیران با رویکرد آموزش الکترونیک (مجازی) (مورد مطالعه : دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوزستان)

صفحه 5-23
هادی کازرونی شامیری؛ سعید مرادی؛ جمال سلیمی؛ اسفندیار دشمن زیاری؛ بتول فقیه آرام

2.

آسیب‌شناسی شبکه شاد بر اساس میزان اثربخشی عناصر برنامه درسی از دیدگاه معلمان دوره ابتدایی

صفحه 25-51
مجید کهرازهی؛ عباس اناری نژاد

3.

تاثیر برنامه شاد بر انگیزش تحصیلی و مشغولیت تحصیلی دانش‌آموزان مقطع اول متوسطه شهر ساری در درس ادبیات فارسی در دوران کرونا

صفحه 53-67
ربابه عباسی صاحبی؛ یاسمن مدانلو

4.

شناسایی عوامل موثر بر سواد فناورانه معلمان در آموزش های مجازی در شبکه شاد(مورد مطالعه: معلمان زن مقطع ابتدایی شهرستان قائمشهر )

صفحه 69-94
مرضیه نیازاذری؛ الهه حسن نژاد رودی

5.

تبیین رابطۀ آزار و اذیت سایبری در رسانه های اجتماعی با سازگاری تحصیلی و تعامل دانش‌آموزان در بستر سیستم مدیریت یادگیری الکترونیکی(LMS).

صفحه 95-117
مهسا تقی پور؛ احمد میرگل؛ پریسا بهاری؛ اکرم حافظی

6.

اثربخشی محتوای الکترونیکی درس علوم تجربی بر اشتیاق و سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان هفتم متوسطه بر پایه مدل اسکورم

صفحه 119-137
زهرا امینی اقبلاغی؛ فائزه ناطقی؛ محمد سیفی

7.

شناسایی جایگاه فناوری اطلاعات و نوآوری در برنامه درسی دوره کارشناسی رشته زیست‌شناسی دانشگاه تعلیم و تربیت کابل- افغانستان

صفحه 139-161
وحیدالله عبدالرحیم زی؛ محبوبه عارفی؛ کوروش فتحی واجارگاه؛ اسماعیل جعفری

8.

تاثیر آموزش مهارت‌های مدیریت کلاس بر عملکرد و رفتارهای سازمانی با میانجیگری امنیت سایبری معلمان مدارس ابتدایی منطقه 18 شهر تهران

صفحه 161-187
یاسر جنگی؛ همّت محمّدنژاد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب