1.

مدل ساختاری از نقش میانجی ارزش ادراک شده در رابطه میان اعتماد الکترونیکی و کیفیت خدمات الکترونیکی با قصد خرید مجدد مشتریان(مورد مطالعه: بانک ملت)

صفحه 1-20
حمیدرضا نعمتی؛ سید هادی سید فضلی

2.

بررسی تأثیر ازدحام در زمان کووید بر رابطه و رضایت از خرید (فروشگاه‌های زنجیره‌ای منطقه 5 تهران)

صفحه 21-47
زینب حسینی؛ آزاده اشرفی؛ شادان وهابزاده منشی

3.

سنجش اثرگذاری رفتار حمایتی مدیران بر بهبود رفتار کارآفرینانه کارکنان با میانجیگری مشارکت کاری کارکنان در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز

صفحه 48-68
مهرزاد سرفرازی؛ وحید قلی پور؛ کیهانه رضائی

4.

بررسی تأثیر مدیریت منابع انسانی سبز بر رفتار سبز با تأکید برنقش میانجی مسئولیت اجتماعی سازمان و جو روانی سبز

صفحه 69-92
سلیمان احمد زاده؛ اکبر جانعلی زاده کاری؛ سمیرا قاسم زاده

5.

بررسی تاثیر رفتارهای رهبری بر اثربخشی عملکرد منابع انسانی در شرکت کیلا

صفحه 93-113
پریا قنبری

6.

رتبه بندی عملکرد مالی شرکت‌های توکا فولاد بر اساس رفتار DNA سازمانی با استفاده از تکنیک ELECTRE

صفحه 114-144
علی رضا شیروانی؛ سارا اعتمادی؛ زهرا علی پور درویشی

7.

الگویابی عوامل سازمانی بهره وری منابع انسانی با تاکید بر سرمایه اجتماعی با رویکرد سازمان های یادگیرنده در آموزش عالی کشور

صفحه 145-174
محمدرضا غلام پور؛ یحیی داداش کریمی؛ سلیمان ایران زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب