1.

نقد اخلاقی کتاب تحفه (قرن هشتم هجری) براساس مکتب سودگرایی اخلاقی

صفحه 1-20
آسیه ذبیح نیا عمران؛ احمدرضا یلمه ها

2.

بازتاب آموزه‌های تعلیمی در آیینۀ اشعار تقی دانش

صفحه 21-59
رجب توحیدیان

3.

تحلیل کارکرد تعلیمی رویکرد واقعیت درمانی و تئوری انتخاب گلسر در داستان «شیر و نخجیران» دفتر اول مثنوی معنوی

صفحه 60-86
نوشین درخشان؛ ابوالفضل غنی زاده

4.

مراتب کمال گرایی در بلوهر و بوذاسف بر اساس نظریه یونگ

صفحه 87-115
رسول کاظم زاده؛ محمد پاشایی؛ ملیحه حدیدی

5.

بایدها و نبایدهای اخلاقی جنگ در آداب الحرب و الشجاعه

صفحه 116-126
علی ابوترابی؛ مریم محمودی؛ پریسا داوری

6.

بررسی بُعد تعلیمی مثنوی مولانا بر اساس نظریه تداعی‌گرایی (مطابق با آرای زیگموند فروید و کارل گوستاو یونگ)

صفحه 127-163
محبوبه شیرگردون؛ دکترمحمود صادق زاده

7.

فضایل اخلاقی در کتاب اخلاق محسنی( بر مبنای تقسیم بندی خواجه نصیرالدین طوسی در کتاب اخلاق ناصری)

صفحه 164-198
رهف صفایا؛ امید مجد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب