| تعداد نشریات | 418 |
| تعداد شمارهها | 10,013 |
| تعداد مقالات | 83,708 |
| تعداد مشاهده مقاله | 79,577,582 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 56,275,585 |
| 1. | نقد اخلاقی کتاب تحفه (قرن هشتم هجری) براساس مکتب سودگرایی اخلاقی | |
| صفحه 1-20 | ||
| آسیه ذبیح نیا عمران؛ احمدرضا یلمه ها | ||
| 2. | بازتاب آموزههای تعلیمی در آیینۀ اشعار تقی دانش | |
| صفحه 21-59 | ||
| رجب توحیدیان | ||
| 3. | تحلیل کارکرد تعلیمی رویکرد واقعیت درمانی و تئوری انتخاب گلسر در داستان «شیر و نخجیران» دفتر اول مثنوی معنوی | |
| صفحه 60-86 | ||
| نوشین درخشان؛ ابوالفضل غنی زاده | ||
| 4. | مراتب کمال گرایی در بلوهر و بوذاسف بر اساس نظریه یونگ | |
| صفحه 87-115 | ||
| رسول کاظم زاده؛ محمد پاشایی؛ ملیحه حدیدی | ||
| 5. | بایدها و نبایدهای اخلاقی جنگ در آداب الحرب و الشجاعه | |
| صفحه 116-126 | ||
| علی ابوترابی؛ مریم محمودی؛ پریسا داوری | ||
| 6. | بررسی بُعد تعلیمی مثنوی مولانا بر اساس نظریه تداعیگرایی (مطابق با آرای زیگموند فروید و کارل گوستاو یونگ) | |
| صفحه 127-163 | ||
| محبوبه شیرگردون؛ دکترمحمود صادق زاده | ||
| 7. | فضایل اخلاقی در کتاب اخلاق محسنی( بر مبنای تقسیم بندی خواجه نصیرالدین طوسی در کتاب اخلاق ناصری) | |
| صفحه 164-198 | ||
| رهف صفایا؛ امید مجد | ||