تعداد نشریات | 418 |
تعداد شمارهها | 10,005 |
تعداد مقالات | 83,623 |
تعداد مشاهده مقاله | 78,424,783 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 55,450,227 |
1. | نقد اخلاقی کتاب تحفه (قرن هشتم هجری) براساس مکتب سودگرایی اخلاقی | |
صفحه 1-20 | ||
آسیه ذبیح نیا عمران؛ احمدرضا یلمه ها | ||
2. | بازتاب آموزههای تعلیمی در آیینۀ اشعار تقی دانش | |
صفحه 21-59 | ||
رجب توحیدیان | ||
3. | تحلیل کارکرد تعلیمی رویکرد واقعیت درمانی و تئوری انتخاب گلسر در داستان «شیر و نخجیران» دفتر اول مثنوی معنوی | |
صفحه 60-86 | ||
نوشین درخشان؛ ابوالفضل غنی زاده | ||
4. | مراتب کمال گرایی در بلوهر و بوذاسف بر اساس نظریه یونگ | |
صفحه 87-115 | ||
رسول کاظم زاده؛ محمد پاشایی؛ ملیحه حدیدی | ||
5. | بایدها و نبایدهای اخلاقی جنگ در آداب الحرب و الشجاعه | |
صفحه 116-126 | ||
علی ابوترابی؛ مریم محمودی؛ پریسا داوری | ||
6. | بررسی بُعد تعلیمی مثنوی مولانا بر اساس نظریه تداعیگرایی (مطابق با آرای زیگموند فروید و کارل گوستاو یونگ) | |
صفحه 127-163 | ||
محبوبه شیرگردون؛ دکترمحمود صادق زاده | ||
7. | فضایل اخلاقی در کتاب اخلاق محسنی( بر مبنای تقسیم بندی خواجه نصیرالدین طوسی در کتاب اخلاق ناصری) | |
صفحه 164-198 | ||
رهف صفایا؛ امید مجد | ||