1.

ارتباط عشق به برند و خرید آنی مشتریان ورزشی با میانجی گری تمایل به مصرف لذت‌گرایانه در بازیکنان لیگ برتر بسکتبال ایران

صفحه 13-34
مهراد آتشی؛ رضا نیک بخش؛ ابوالفضل فراهانی؛ علی امیرتاش؛ علی محمد صفانیا

2.

شناسایی عوامل مؤثر در ارتقاء امنیت وایمنی ورزشگاه‌ها با رویکرد پیشگیری از پرخاشگری تماشاگران لیگ برتر فوتبال کشور

صفحه 35-62
حسن عیسی زاده؛ لیلا صفاری

3.

تأثیر مدیریت بحران بر تاب‌آوری مربیان شنا

صفحه 63-79
محمدرضا ذوی الحیات؛ پریوش نوربخش؛ علی زارعی؛ عباس خدایاری

4.

پیش‌بینی قلدری سازمانی ادراک شده بر اساس فرسودگی تحت تأثیر نقش میانجی بلوغ سازمانی و آزادی بیان در کارمندان وزارت ورزش و جوانان

صفحه 80-106
جلال شاملو؛ علی محمد صفانیا؛ سید صلاح الدین نقشبندی

5.

تبیین و اولویت بندی قابلیت ‌های اشتغال پذیری دانش آموختگان تربیت بدنی با روش فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (AHP)

صفحه 107-128
فاطمه روشنی؛ سید احسان امیرحسینی؛ مهرزاد حمیدی

6.

ارائه مدل پارادایمی شایستگی مربیگری ورزش ایران

صفحه 129-157
علیرضا زمانی نوکاآبادی؛ شهرام عروف زاد؛ رسول نظری؛ احمدرضا موحدی

7.

شناسایی عوامل مؤثر بر توسعة ورزش قهرمانی ناجا با رویکرد داده بنیاد

صفحه 158-176
حسن عیسی زاده؛ نصرالله محمدی؛ فرشاد امامی

8.

تأثیر تمرینات هوازی و ترکیبی (مقاومتی- هوازی) بر فاکتور رشد بتا و کراتین کیناز ناشی از آسیب عضلانی در مردان سالمند

صفحه 177-195
مریم دشتی؛ امیر دلشاد؛ فاطمه تلاشان

9.

مدل‌سازی اثر چابکی سازمانی بر کارآفرینی سازمانی با نقش میانجی سرمایة فکری در وزارت ورزش و جوانان ایران

صفحه 196-221
سعیده مقصودلو؛ زین العابدین فلاح؛ طاهر بهلکه؛ اسرا عسکری

10.

طراحی مدل عوامل موفقیت و شکست خدمات ناب در سازمان‌های ورزشی غرب کشور

صفحه 222-246
زاهد محمدی؛ مژگان خدامرادپور؛ مظفر یکتایار؛ سمیرا علی آبادی

11.

پیامدهای مشارکت دانش‌آموزان در فعالیت‌های ورزشی مدارس ایران

صفحه 247-266
فرحناز شمس؛ محمد احسانی؛ مرجان صفاری؛ شهرام عروف زاد

12.

تأثیر ماساژ ورزشی بر حس عمقی مفصل شانه بسکتبالیست‌های زن معلول

صفحه 267-282
رزیتا نوربخش؛ نادر رهنما؛ یحیی سخنگویی

13.

الویت‌بندی عوامل مؤثر بر ساختار حکمرانی مطلوب در ورزش قهرمانی کشور

صفحه 283-304
اصغر غلامی؛ فرشاد امامی؛ سعید امیرنژاد؛ جمشید سیارنژاد

14.

بررسی رابطة بازاریابی عصبی با رفتار خرید آنی خریداران برندهای ورزشی

صفحه 305-326
مهدی داوری؛ باقر مرسل؛ علی فهمیی نژاد؛ سید مصطفی طیبی ثانی

15.

راهبردهای توسعة فدراسیون شمشیربازی ایران بر مبنای رویکردAHP-SCORE

صفحه 327-347
کیمیا باقرزاده؛ علیرضا الهی؛ فضل الله باقرزاده؛ نازنین راسخ


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب