1.

طراحی برنامه درسی تربیت شهروند الکترونیک در دوره ابتدایی

صفحه 1-23
روژین حسین زاده؛ مجیدعلی عسگری؛ عفت عباسی؛ مصطفی قادری

2.

رابطه بین روش ها و فنون تدریس اساتید با نقش میانجی شایستگی های تربیت اجتماعی دموکراتیک

صفحه 24-51
پرنیان تقی پور حویزی؛ علی اکبر شیخی فینی؛ محمود مهرمحمدی؛ سید عبدالوهاب سماوی

3.

سنتزپژوهی شاخص‌ها و مؤلفه‌های برنامه‌درسی تربیت اقتصادی

صفحه 52-66
میثم شاه ملکی؛ حسن ملکی؛ مصطفی قادری؛ غلامرضا مصباحی مقدم

4.

طراحی و اعتبار سنجی الگوی مطلوب برنامه درسی معنوی با رویکرد تلفیقی در دوره متوسطه مبتنی بر اسناد بالادستی

صفحه 67-83
حمیدرضا کرمی دورودخانی؛ اسماعیل کاظم پور؛ جعفر قهرمانی

5.

طراحی واعتبارسنجی الگوی برنامه درسی ریاضی مبتنی بر رویکرد واقعیت مدار برای دانش آموزان دوره دوم متوسطه

صفحه 84-98
عبدالامیر عباس زاده؛ علیرضا مدقالچی؛ نسیم اصغری

6.

تحلیل ابعاد عملگرایی آموزشی در تدوین مبحث تابع کتاب‌های درسی ریاضی

صفحه 99-118
ریحانه سادات مهدی زاده؛ ابراهیم ریحانی؛ سعید حق جو

7.

طراحی الگوی بازنگری برنامه درسی علوم تجربی دوره ابتدایی مبتنی بر دیدگاه یادگیری عمیق فولن: یک مطالعه سنتزپژوهی

صفحه 119-142
رضا جعفری هرندی

8.

ساخت و اعتباریابی مقیاس تدریس محتوای کتابهای درسی دوره ابتدایی با رویکرد کارآفرینی

صفحه 143-159
فرهاد شفیع پور مطلق؛ عباس قلتاش

9.

شناسایی و تحلیل روندهای پژوهش برنامه درسی در آموزش عالی ایران

صفحه 160-180
بتول سعیدی؛ اصغر سلطانی

10.

الگوی مفهومی برنامه درسی آموزش عالی مبتنی بر توسعه پایدار

صفحه 181-198
زهرا کاظمی اسفه؛ مصطفی قادری؛ علیرضا عصاره


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب