1.

کشف ابعاد تدریس مبحث ذرات زیراتمی درس شیمی، پایه دهم، براساس نظریه PCK، با روش دلفی

صفحه 1-15
مهشید ترکمان اسدی؛ مصطفی قادری؛ محبوبه خسروی؛ بهرام صالح صدق پور؛ علیرضا کرمی گزافی

2.

طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش ریاضی مبتنی بر راه‎حل‎های چندگانه جهت توسعه تفکر خلاق دانش‎آموزان دوره اول متوسطه

صفحه 16-37
معصومه موذن زاده؛ نعمت الله موسی پور؛ صادق نصری؛ مریم صفرنواده

3.

تدوین برنامه آموزشی ریاضی مبتنی بر نظریه یادگیری زایشی برای دانش‌آموزان دوره متوسطه اول

صفحه 38-57
زهرا علیزاده؛ شهرام واحدی؛ رحیم بدری گرگری؛ داود طهماسب زاده شیخلار

4.

نمودها و فراوانی‌‌ی خشونت‌نمادین در برنامه درسی‌ی دوره ابتدایی مدارس تهران

صفحه 59-71
فرشته اشکان؛ کورش فتحی واجارگاه؛ محبوبه عارفی؛ مهناز اخوان تفتی

5.

طراحی چارچوب مفهومی جهت واکاوی برنامه درسی اجرایی در کلاس، از منظر نظریه انسان‌عامل

صفحه 72-90
بهناز بهادری؛ زهرا نیکنام؛ نعمت اله موسی پور؛ خسرو باقری نوع پرست

6.

سنتزپژوهی مطالعات آموزش چندفرهنگی در ایران

صفحه 91-103
سمیه صائبی؛ علیرضا عصاره؛ نرگس کشتی آرای؛ علیرضا صادقی

7.

طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش مصرف بهینه انرژی در دوره ابتدایی

صفحه 104-124
پروین ترکاشوندی؛ شهرام رنجدوست؛ محمد عظیمی؛ علیرضا عصاره

8.

شناسایی ، اعتباریابی و مدل عوامل موثر بر چابکی یادگیری در یادگیری الکترونیکی در نظام آموزش و پرورش

صفحه 125-136
مستانه سلیمی؛ زهرا طالب؛ عصمت مسعودی ندوشن

9.

تجربیات معلمان از جایگاه هنر و چالش‌های آموزش آن در دوران آموزش مجازی

صفحه 137-147
فاطمه محمدی تنورلویی؛ بهبود یاری قلی؛ موسی پیری

10.

تحلیل و ارزیابی کتاب‌های (فارسی، نگارش فارسی و علوم تجربی) دوره ابتدایی ازنظر میزان توجه به آموزش مهارت‌های ارتباطی و مقابله‌ای سازگارانه

صفحه 148-160
ابوبکر کریمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب