1.

مدلسازی فضیلت سازمانی با روش میک مک و رویکرد معادلات ساختاری در وزارت جهاد کشاورزی

صفحه 9-39
علی مهدیزاده اشرفی؛ محمدباقر مرادی؛ امیر غلام ابری؛ مجید جهانگیرفرد

2.

تاثیر روابط مدیریتی بر عملکرد شرکت با نقش میانجی نوآوری مدل کسب و کار و تعدیل-گری آشفتگی محیطی

صفحه 41-70
محمد شریف زادگان؛ سیدرضا فاضلی مطلق

3.

راهبردهای الگوی برنامه ریزی بازاریابی در کنترل عملیات موقعیت های سینمایی در ایران

صفحه 71-99
گالیا حیدریان؛ اسماعیل حسن پور قروقچی؛ وحید مکی زاده؛ محمد غفورنیا

4.

سنجش پایداری در زنجیره تأمین رب گوجه فرنگی با استفاده از اصول دسترسی پذیری طبیعی، مدیریتی و شبیه سازی بوت استرپ

صفحه 101-138
مسعود واسعی؛ مریم دانشمندمهر؛ مرتضی بذرافشان؛ آرمین قانع کنفی

5.

شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر در به کارگیری اثربخش پروژه های شش سیگمای ناب در صنعت خودرو

صفحه 139-161
مصطفی محمدی؛ سید احمد شایان نیا

6.

واکاوی موانع برندسازی در شرکت‌های خانوادگی با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری

صفحه 163-186
امیرحسین عبدالعلی پور؛ فلور ندایی؛ هوشمند باقری قره بلاغ


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب