1.

رتبه‌بندی عوامل موثر در کسب و کارهای خانگی با استفاده از روش MCDM از منظر گروه نخبگان(مورد مطالعه: صنایع ریسندگی و بافندگی استان اصفهان)

صفحه 1-14
سید رسول آقاداود جلفایی؛ ارغوان آقاداود

2.

ارتباط بین شادکامی در محیط کار و کارآفرینی سازمانی (مورد مطالعه:کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس)

صفحه 15-21
امید صفری؛ غلامرضا صفری

3.

شناسایی عوامل موثر بر تداوم کسب و کار (صنعت قطعه سازی خودرو)

صفحه 22-34
جبرئیل مرزی علمداری؛ نسیم رومیانفر؛ علی اکبر افقهی فریمانی

4.

تاثیر تحول دیجیتال و بازاریابی دیجیتال بر ارتقای برند، جایگاه سازی و تجارت الکترونیک

صفحه 46-54
محمدرضا گلچی؛ امیر دانشور؛ عباس اسدی

5.

بررسی تاثیر استراتژی بهره برداری بر عملکرد صادرات با نقش میانجی قابلیت بازاریابی "مطالعه موردی شرکت کاشی تبریز"

صفحه 55-68
شهاب الدین میرزائیان؛ فاطمه قاسمی؛ فریبا صلاحی

6.

طراحی مدل مدیریت فرهنگ سازمانی در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران جهت اجرایی کردن نظام‌نامه مدیریت توسعه فرهنگ سازمانی

داود رازنهان؛ محمود رضایی زاده؛ مینا جمشیدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب