| تعداد نشریات | 418 |
| تعداد شمارهها | 10,013 |
| تعداد مقالات | 83,708 |
| تعداد مشاهده مقاله | 79,564,728 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 56,269,940 |
| 1. | فولن و چرایی یادگیری عمیق در برنامه درسی | |
| صفحه 1-15 | ||
| ثریا میرشکاری؛ نرگس کشتی آرای؛ حمید عزیزی ملک آبادی | ||
| 2. | مطالعه فرهنگ جهادی و اخلاق کار اسلامی با بهره وری آموزشی معلمان تربیت بدنی | |
| صفحه 16-28 | ||
| امید صفری؛ روح اله رنجبر؛ غلامرضا صفری | ||
| 3. | ارائه الگوی توانمندسازی مدیران وزارت جهاد کشاورزی با رویکرد تحلیل مضمون | |
| صفحه 21-44 | ||
| مریم مصطفی پور حسین آبادی؛ پریسا ایران نژاد؛ مهتاب سلیمی؛ مژگان عبدالهی؛ فاطمه پرسته قمبوانی | ||
| 4. | رابطه سواد برنامه درسی با عملکرد شغلی معلمان زن متوسطه اول با توجه به نقش واسطهای مسئولیت پذیری | |
| صفحه 69-96 | ||
| خدیجه قادری؛ مهسا انتظامی؛ علیرضا عصاره | ||
| 5. | تربیت عادلانه؛ امتداد نظریه عدالت شهید مطهری در تربیت | |
| صفحه 97-110 | ||
| میثم صداقتزاده | ||
| 6. | ابعاد چارچوب توسعه حرفه ای دانشجو معلمان (مطالعه موردی: رشته تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان اصفهان) | |
| صفحه 98-117 | ||
| محمد خاکی؛ شهرام عروف زاد؛ مینا مستحفظیان؛ مهدی نویدادهم | ||
| 7. | شناسایی عوامل رهبری تحول دیجیتال در آموزش دانشگاه علوم پزشکی و ارائه الگوی آن با رویکرد تحلیل مضمون | |
| صفحه 118-141 | ||
| پریسا جلالی؛ مهتاب سلیمی؛ پریسا ایران نژاد؛ مژگان نینوایی | ||