1.

فولن و چرایی یادگیری عمیق در برنامه درسی

صفحه 1-15
ثریا میرشکاری؛ نرگس کشتی آرای؛ حمید عزیزی ملک آبادی

2.

مطالعه فرهنگ جهادی و اخلاق کار اسلامی با بهره وری آموزشی معلمان تربیت بدنی

صفحه 16-28
امید صفری؛ روح اله رنجبر؛ غلامرضا صفری

3.

ارائه الگوی توانمندسازی مدیران وزارت جهاد کشاورزی با رویکرد تحلیل مضمون

صفحه 21-44
مریم مصطفی پور حسین آبادی؛ پریسا ایران نژاد؛ مهتاب سلیمی؛ مژگان عبدالهی؛ فاطمه پرسته قمبوانی

4.

رابطه سواد برنامه درسی با عملکرد شغلی معلمان زن متوسطه اول با توجه به نقش واسطه‌ای مسئولیت پذیری

صفحه 69-96
خدیجه قادری؛ مهسا انتظامی؛ علیرضا عصاره

5.

تربیت عادلانه؛ امتداد نظریه عدالت شهید مطهری در تربیت

صفحه 97-110
میثم صداقت‌زاده

6.

ابعاد چارچوب توسعه حرفه ای دانشجو معلمان (مطالعه موردی: رشته تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان اصفهان)

صفحه 98-117
محمد خاکی؛ شهرام عروف زاد؛ مینا مستحفظیان؛ مهدی نویدادهم

7.

شناسایی عوامل رهبری تحول دیجیتال در آموزش‌ دانشگاه علوم پزشکی و ارائه الگوی آن با رویکرد تحلیل مضمون

صفحه 118-141
پریسا جلالی؛ مهتاب سلیمی؛ پریسا ایران نژاد؛ مژگان نینوایی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب