تعداد نشریات | 418 |
تعداد شمارهها | 10,005 |
تعداد مقالات | 83,625 |
تعداد مشاهده مقاله | 78,454,426 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 55,469,544 |
1. | فولن و چرایی یادگیری عمیق در برنامه درسی | |
صفحه 1-15 | ||
ثریا میرشکاری؛ نرگس کشتی آرای؛ حمید عزیزی ملک آبادی | ||
2. | مطالعه فرهنگ جهادی و اخلاق کار اسلامی با بهره وری آموزشی معلمان تربیت بدنی | |
صفحه 16-28 | ||
امید صفری؛ روح اله رنجبر؛ غلامرضا صفری | ||
3. | ارائه الگوی توانمندسازی مدیران وزارت جهاد کشاورزی با رویکرد تحلیل مضمون | |
صفحه 21-44 | ||
مریم مصطفی پور حسین آبادی؛ پریسا ایران نژاد؛ مهتاب سلیمی؛ مژگان عبدالهی؛ فاطمه پرسته قمبوانی | ||
4. | رابطه سواد برنامه درسی با عملکرد شغلی معلمان زن متوسطه اول با توجه به نقش واسطهای مسئولیت پذیری | |
صفحه 69-96 | ||
خدیجه قادری؛ مهسا انتظامی؛ علیرضا عصاره | ||
5. | تربیت عادلانه؛ امتداد نظریه عدالت شهید مطهری در تربیت | |
صفحه 97-110 | ||
میثم صداقتزاده | ||
6. | ابعاد چارچوب توسعه حرفه ای دانشجو معلمان (مطالعه موردی: رشته تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان اصفهان) | |
صفحه 98-117 | ||
محمد خاکی؛ شهرام عروف زاد؛ مینا مستحفظیان؛ مهدی نویدادهم | ||
7. | شناسایی عوامل رهبری تحول دیجیتال در آموزش دانشگاه علوم پزشکی و ارائه الگوی آن با رویکرد تحلیل مضمون | |
صفحه 118-141 | ||
پریسا جلالی؛ مهتاب سلیمی؛ پریسا ایران نژاد؛ مژگان نینوایی | ||