1.

بررسی اثربخشی نمایشگاههای عرضه محصولات کسب و کارهای خانگی در ارتقاء توانمندیهای بازاریابی و فروش محصولات (مطالعه موردی: استان آذربایجان شرقی)

صفحه 1-14
محمد حسن حدادی؛ فاطمه بهرامی راد؛ مریم عظیمی علمداری؛ بهروز سیرنگ

2.

شناسایی و الویت بندی عوامل موثر بر موفقیت برندهای فعال در صنعت ساخت و ساز

صفحه 15-43
تورج جعفری؛ مریم مصلح؛ یحی خونساری

3.

بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی سبز7p بر تصمیم گیری خرید محصولات سبز مصرف کنندگان کشت و صنعت مغان با متغییر میانجی crm

صفحه 44-67
سیمین صفوی

4.

ارایه مدل یادگیری سازمانی در شرایط بحران کرونا (مورد مطالعه: شهرداری منطقه 17 تهران)

صفحه 68-77
صدیقه طوطیان؛ لیلا سعیدی؛ معصومه مهران

5.

شناسایی و رتبه‌بندی شاخص‌های رهبری اخلاقی در سازمان‌های پایدار (مورد مطالعه: شرکت خودروسازی سایپا)

صفحه 78-98
آزاده اشرفی؛ محسن محمدیان ساروی؛ امیر احسانفر

6.

پیاده سازی الگوی تاب‌آوری سازمانی در راستای مهار تورم و رشد تولید در شرکت داروسازی شهید قاضی با استفاده از نظریه داده بنیاد

صفحه 99-107
نسرین خدابخشی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب