1.

تاثیر اعتماد، اعتقادات مذهبی و نوجویی مصرف کننده بر تمایل به خرید اینترنتی لباس های پوشیده در میان مشتریان (مورد مطالعه: فروشگاه نورا)

صفحه 1-18
امیر حسین حاجی نصیری؛ احمد راه چمنی

2.

اصول تفسیرقراردادها درحقوق ایران، اسلام وکنوانسیون بیع بین المللی کالا

صفحه 19-41
فرمان صفری؛ محبوبه عبدالهی؛ حسن حیدری

3.

اولویت‌سنجی استراتژی‌های قیمت‌گذاری محصولات جدید در یک بازار اسلامی با استفاده از رویکرد MCDM هیبریدی(مطالعه موردی: شرکت مواد سلولزی و دستمال کاغذی شکوه

صفحه 42-65
سید فخرالدین فخرحسینی

4.

شناسایی معیارهای تبلیغات بیلبوردی مناسب و تحلیل محتوای بیلبوردهای تبلیغاتی دانشگاه آزاد اسلامی ‌واحد یزد

صفحه 66-81
لیلا میرحسینی؛ دکتر شهناز نایب زاده

5.

تحلیل استراتژیک برند دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد بر مبنای مدل SWOT با رویکرد غربالگری فازی

صفحه 82-101
زهرا بلوک یزدی؛ محمدرضا دهقانی اشکذری

6.

ارائه الگوی بازی‌وارسازی فعالیت‌های بازاریابی در صنعت خرده‌فروشی کالاهای تند مصرف با استفاده از رویکرد مدل محرک، ارگانیسم و پاسخ مبتنی بر راهبرد نظریه داده‌بنیاد کلاسیک

صفحه 102-133
مهدی قدس؛ سیده معصومه غمخواری؛ مهدی زکی پور

7.

تبیین و تحلیل ساختار سازمانی-اجرایی و ماهیت حقوقی صندوق های سرمایه گذاری در بازار بورس اوراق بهادار (از بدو تاسیس تا انحلال صندوق) با تکیه بر مبانی اسلامی

صفحه 134-144
بهنام اسدی؛ محبوبه عبدالهی؛ شاپور فرهنگ پور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب