1.

ارائه مدلی جهت تبیین موفقیت استارت‌آپ‌های ایرانی با تاکید بر عوامل محیطی

صفحه 144-164
مجتبی نورمحمدی لیاسی؛ سیدمحمود شبگو منصف؛ سید مظفر میربرگ کار

2.

بررسی تطبیقی مسئولیت کیفری مرتکبان جرایم مالی و اقتصادی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات با تاکید بر قوانین جزایی ایران، آمریکا و فقه اسلامی

صفحه 125-143
آزاده عرب زاده کفاش؛ سلامه ابوالحسنی؛ سید باسم موالی زاده؛ امیر آلبوعلی

3.

اولویت بندی مولفه های موثر مدل برند کارفرمایی مبتنی بر هوش مصنوعی با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی( مورد کاوی در صنعت برق ایران)

صفحه 1-23
حسن آذری؛ وحید رضا میرابی؛ داریوش غلام زاده

4.

ظرفیت های فقه امامیه در برابر سکولاریسم و نقش آن در اخلاق اسلامی

صفحه 114-124
افشین صفریانی گیلان؛ عبدالرضا جمال زاده

5.

ارزیابی موفقیت شغلی زنان با توجه به خط‌مشی‌های اشتغال آن‌ها در جمهوری اسلامی ایران با نقش میانجی سقف شیشه‌ای

صفحه 24-48
فرزانه سیدآبادی؛ سنجر سلاجقه؛ نوید فاتحی راد؛ ابراهیم گیوکی؛ آمنه فیروزآبادی

6.

تبیین جامعه شناختی مدل اسلامی توسعه اقتصادی در صدر اسلام

صفحه 66-79
محمدطاهر آچاک؛ ربابه پورجبلی؛ صمد عابدینی

7.

واکاوی روابط علی بین مولفه‌های الگوی بومی تجلی صفات ‌تاریک‌شخصیت حسابداران و اولویت‌بندی پیامدهای آن با رویکردهای SEM وOPA

صفحه 67-95
سمیه احمدی‌ اسلاملو؛ مصطفی قاسمی؛ عبدالرضا محسنی

8.

نقش تربیتی روابط اجتماعی مطلوب بر سلامت انسان از نگاه قرآن و روایات معصومین (ع) و انعکاس آن بر رفتار مصرف کنندگان مسلمان

صفحه 96-113
مشتاق قادری؛ مهدی اکبرنژاد؛ حامد فتحعلیانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب