1.

ارائه مدل علی- راهبردی بازاریابی عملگرایانه در صنعت بانکداری اسلامی متکی بر ابزارهای هوش مصنوعی

صفحه 1-15
رامین فامیلی؛ علیرضا روستا؛ محمود احمدی شریف

2.

ارائه مدل بازاریابی خیرخواهانه با رویکرد اخلاق و مسئولیت‌پذیری به روش تحلیل مضمون

صفحه 16-32
بهار براخاصی؛ محمد مهدی پرهیزگار؛ محمد نصراله نیا

3.

طراحی الگوی پیش بینی محرک های بهبود سبک زندگی بازاریابان مسلمان ایرانی

صفحه 33-50
راشد باران زهی؛ سید حسن حاتمی نسب؛ شهناز نایب زاده

4.

بررسی آثار اقتصادی قوانین و مقررات اقدامات تملکی حاکمیت، نسبت به اراضی در محدوده و حریم شهرها با تکیه بر حقوق اسلامی

صفحه 51-66
علی باقری حسین آبادی؛ مجتبی نیکدوستی؛ مریم قربانی فر

5.

تبیین شاخص‌های بازاریابی اجتماعی در حسابرسی

صفحه 67-87
عزیزاله الاسوند؛ اله کرم صالحی؛ محمد امین کوه بر

6.

بررسی تاثیر عوامل موثر بر نقدشوندگی سهام به روش الگوی رگرسیون داده های تابلویی با رویکرد اثرات ثابت با تاکید بر نقش تعدیل گری ساختار هیات مدیره

صفحه 88-102
فاطمه مرانی؛ اله کرم صالحی؛ علیرضا جرجرزاده؛ احمد کعب عمیر

7.

بررسی نظریات تالکوت پارسونز در تغییرات فرهنگی پس از انقلاب اسلامی

صفحه 103-110
محمدعلی دانش صدیق؛ ابوافضل داودی رکن آبادی؛ محمدرضا شریف زاده؛ پژمان دادخواه

8.

طراحی الگوی ارتباط بین سطح نگهداشت وجوه نقد و عوامل مؤثر برآن با تأکید بر بحران‌های مالی

صفحه 111-130
امین خلیلی؛ حسین جباری؛ علی اکبر فرزین فر؛ حمیدرضا وکیلی فرد؛ حسین پناهیان

9.

تحلیل حقوقی و نقش ارکان صندوق های سرمایه گذاری در بازار بورس اوراق بهادار با تکیه بر مبانی اسلامی

صفحه 131-139
بهنام اسدی؛ محبوبه عبدالهی؛ شاپور فرهنگ پور

10.

آزمون نظریه رفتار برنامه ریزی شده مالیاتی در پیش بینی روحیه و رفتار مؤدیان مالیاتی با تاکید بر تیپ‌های شخصیتی

صفحه 140-162
سحر بخشی؛ مهدی ذوالفقاری؛ کیهان آزادی هیر


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب