1.

تدوین استراتژی‌های بازاریابی بر اساس ارزش دوره عمر و ارجاع مشتری (مورد مطالعه: صنعت خدمات اینترنت پرسرعت)

صفحه 9-25
محمد حقیقی؛ بابک هزاوه حصار مسکن؛ مهدی اشکانی؛ امیرحسین عباسی

2.

آسیب‌شناسی انتخاب و پایداری اعضای هیات‌علمی در دانشگاه ‌آزاد اسلامی با رویکرد راهبردی

صفحه 27-48
نبی اله محمدی؛ رضا نجف بیگی؛ مرتضی موسی خانی؛ اکبر عالم تبریز

3.

طراحی و تبیین شاخص‌های الگوی برتری در سرآمدی مدیریت دانش استراتژیک

صفحه 49-72
محمدرضا حمیدی زاده؛ ایرج سلطانی؛ مریم قلی زاده

4.

الگوی تعاملی استراتژی های ارتباطات سازمانی و استراتژی های منابع انسانی با عملکرد (مورد مطالعه: واحدهای پژوهشی دارای مجوز از وزارت علوم و تحقیقات و فناوری)

صفحه 73-97
فاطمه السادات اعرابی؛ علی اکبر فرهنگی؛ سیدرضا سیدجوادین

5.

بررسی نقش تعدیل‌گر اخلاق حرفه‌ای در رابطه بین سرمایه روان‌شناختی و هویت‌سازمانی

صفحه 99-118
محمود قربانی؛ محمد علی عبدالهی

6.

برآورد نیروی انسانی اداری مورد نیاز بر اساس روش زمان سنجی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز

صفحه 119-134
احسان گورکی؛ رحیم معصومی؛ سعیده نگهداری؛ سید جلیل معصومی

7.

مدیریت راهبردی مالی با شناسایی فاکتورهای لازم جهت استقرار نظام بودجه‌ریزی بر مبنای عملکرد در دانشگاه آزاد اسلامی کشور

صفحه 135-153
مریم تختائی شهی؛ رحمت الله محمدی پور؛ محمود همت فر


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب