تعداد نشریات | 418 |
تعداد شمارهها | 10,005 |
تعداد مقالات | 83,624 |
تعداد مشاهده مقاله | 78,435,562 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 55,456,231 |
1. | یادگیری واژگان معرف اشیاء و واژگان معرف فرایند | |
صفحه 1-12 | ||
رسانا جایدری | ||
2. | تدریس واژگان به دانشجویان ایرانی که انگلیسی به عنوان زبان خارجی یاد می گیرند: کاربرد انحصاری راش | |
صفحه 27-40 | ||
مرجان لطفی خواجویی؛ احمدرضا لطفی | ||
3. | نیازهای آموزشی دبیران علوم اجتماعی | |
صفحه 41-52 | ||
بتول بصیری | ||
4. | تاثیر مقدار آموزش بر حسب سنخیت در روز و تواتر جلسات در میانگین ساعات یادگیری و میزان خطا | |
صفحه 53-62 | ||
حمیدرضا عریضی | ||
5. | فهم و تولید زبان دوم: رویکر دو حالتی نسبت به یادگیری و تدریس زبان | |
صفحه 63-92 | ||
منصور کوشا؛ زهرا فتوت نیا | ||
6. | نیازهای مفهومی هشیاری فرازبانی نسبت به واژگان زبان دوم و ماهیت پردازش واژگان زبان دوم | |
صفحه 93-108 | ||
رضا بیریا | ||
7. | زبان و وجه در زبان بینابینی انگلیسی فارسی زبانان | |
صفحه 109-130 | ||
مهناز ستایش مهر | ||
8. | متون فرهنگ فارسی: بیان و عدم بیان نیازهای فردی | |
صفحه 131-142 | ||
عزیزه چالاک | ||
9. | یادگیری واژگان: یادگیری توام با معنا و یادگیری تکراری | |
صفحه 135-26 | ||
سیما صیادیان | ||