1.

یادگیری واژگان معرف اشیاء و واژگان معرف فرایند

صفحه 1-12
رسانا جایدری

2.

تدریس واژگان به دانشجویان ایرانی که انگلیسی به عنوان زبان خارجی یاد می گیرند: کاربرد انحصاری راش

صفحه 27-40
مرجان لطفی خواجویی؛ احمدرضا لطفی

3.

نیازهای آموزشی دبیران علوم اجتماعی

صفحه 41-52
بتول بصیری

4.

تاثیر مقدار آموزش بر حسب سنخیت در روز و تواتر جلسات در میانگین ساعات یادگیری و میزان خطا

صفحه 53-62
حمیدرضا عریضی

5.

فهم و تولید زبان دوم: رویکر دو حالتی نسبت به یادگیری و تدریس زبان

صفحه 63-92
منصور کوشا؛ زهرا فتوت نیا

6.

نیازهای مفهومی هشیاری فرازبانی نسبت به واژگان زبان دوم و ماهیت پردازش واژگان زبان دوم

صفحه 93-108
رضا بیریا

7.

زبان و وجه در زبان بینابینی انگلیسی فارسی زبانان

صفحه 109-130
مهناز ستایش مهر

8.

متون فرهنگ فارسی: بیان و عدم بیان نیازهای فردی

صفحه 131-142
عزیزه چالاک

9.

یادگیری واژگان: یادگیری توام با معنا و یادگیری تکراری

صفحه 135-26
سیما صیادیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب